کشتی فرنگی امیدهای جهان؛ عابدی‌درزی و عبدی به رده‌بندی راه یافتند

تهران- ایرنا- «امیر عبدی» و «علی عابدی‌درزی» در جدول شانس مجدد با برتری مقابل رقبای خود به دیدار رده‌بندی وزن‌های ۷۲ و ۹۷ کیلوگرم در پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی امیدهای جهان راه یافتند.

به گزارش ایرنا، مسابقات شاسن مجدد پنج وزن دوم رقابت‌های کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان از ظهر امروز (چهارشنبه) در شهر پونت ودرا کشور اسپانیا برگزار شد.

 در وزن ۹۷ کیلوگرم علی عابدی‌درزی در دور نخست با نتیجه ۴ بر ۳ اینوت گوسا از رومانی را مغلوب کرد. وی در دور دوم مقابل مارکوس راگینگر از اتریش با نتیجه ۸ بر صفر مغلوب شد و با توجه به راه‌یابی این کشتی‌گیر به دیدار فینال، نماینده کشورمان به گروه بازنده‌ها راه یافت. عابدی‌درزی در این گروه با نتیجه ۶ بر ۳ در مصاف با مصطفی اولگون از ترکیه به پیروزی رسید و به دیدار رده‌بندی راه یافت. وی برای کسب مدال برنز به مصاف گئورگی کاتساناشویلی از گرجستان می‌رود.

در وزن ۶۰ کیلوگرم امید آرامی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۵ بر یک و ضربه فنی مغلوب کرم کمال از ترکیه شد و با توجه به حضور این کشتی‌گیر در دیدار فینال وی به گروه بازنده‌ها رفت و به دلیل اینکه صبح امروز در وزن‌کشی مجدد، به سر وزن قانونی نرسید از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن ۷۲ کیلوگرم امیر عبدی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۶ بر صفر سانات خاچاطریان از ارمنستان را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه یک بر یک مغلوب قربان قربان‌اف از جمهوری آذربایجان شد و با توجه به حضور این کشتی‌گیر در دیدار فینال عبدی به گروه بازنده‌ها رفت. عبدی در این گروه با نتیجه ۸ بر صفر یانیس نیفری از فرانسه را شکست داد و به دیدار رده‌بندی راه یافت. وی در این دیدار مقابل عرفان میرزویف از اوکراین قرار می‌گیرد.

همچنین سیددانیال سهرابی امشب در فینال وزن ۶۷ کیلوگرم باید به مصاف گاگیگ سنجویان از فرانسه برود.

در مسابقات پنج وزن نخست نیز پویا دادمروز در وزن ۵۵ کیلوگرم، ایمان محمدی در وزن ۶۳ کیلوگرم به مدال طلا و علی‌اکبر یوسفی در وزن ۱۳۰ کیلوگرم به مدال برنز دست یافتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha