استاندار خراسان رضوی: زمین متقاضیان طرح ملی مسکن در روستاهای این استان به زودی تعیین تکلیف می‌شود

مشهد -ایرنا- استاندار استاندار خراسان رضوی از تعیین تکلیف زمین متقاضیان طرح ملی مسکن در روستاهای این استان خبر داد و گفت :صدهزار قطعه زمین روستایی به این طرح اختصاص یافته است.

به گزارش ایرنا، یعقوبعلی نظری روز چهارشنبه و در جلسه مسکن روستایی افزود: تاکنون پنج هزار و ۹۷۵ قطعه زمین خود مالک در روستاهای این استان شناسایی شده است؛ همچنین هزارو ۴۶ زمین نیز از سوی بنیاد مسکن به متقاضیان واگذار شده و ۲ هزار و ۱۱ واحد نیز عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه در اسرع وقت واگذاری زمین به متقاضیان روستایی تعیین تکلیف می‌شود، ادامه داد: در حال اخذ اطلاعات از دهیاران به عنوان منابع اطلاعات جامع روستاها هستیم تا ضمن شناسایی افراد متقاضی و همچنین زمین های روستایی که قابلیت ساخت در آن وجود دارد، بتوانیم در این طرح از آن استفاده کنیم.

استاندار خراسان رضوی اظهار کرد: هیچ مانعی برای حل مشکل مردم پذیرفته شدنی نیست و در امر خانه سازی نیز خود مردم بهترین شرایط را می‌توانند فراهم کنند.

وی ادامه داد: ارزان بودن و شیوه ساخت در طرح مسکن روستایی و خود مالک قابل پیگیری است و به عبارتی مسوولان فقط تسهیل‌گر شرایط ساخت در سطح استان هستند.

نظری گفت: امیدواریم از آذرماه مراسم قرعه کشی واگذاری زمین در روستاها اجرایی شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha