کاروان ۸۰ هزار نفری مکزیک در راه قطر

۲۸ مهر ۱۴۰۱، ۹:۴۸
کد خبر: 84918264
کاروان ۸۰ هزار نفری مکزیک در راه قطر

تهران- ایرنا- مکزیکی‌ها در نظر دارند که با ۸۰ هزار هوادار تیم ملی این کشورشان را در راه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را همراهی کنند.

به گزارش ایرنا، روزنامه الرایه قطر در گزارشی با عنوان «قطر به همه زبان‌ها پذیرای تماشاگران جهان است» نوشت: یکی از کشورهایی که با هواداران پرشمار خود گام در حاشیه خلیج فارس می‌گذارد مکزیک است. پیش‌بینی می‌شود این کشور ۸۰ هزار هوادار را برای حمایت تیم خود به قطر اعزام کند.

در ادامه گزارش به نقل از کاراملو نماینده هواداران فوتبال مکزیک آمده است: برای اولین بار بود که برگزارکنندگان جام‌جهانی با نماینده هواداران جلسه داشتند. دیدار دوم مکزیک با آرژانتین است و من نماینده هواداران آرژانتین را می‌شناسم، اگر اتفاقی بیفتد، می‌توانم با او تماس بگیرم تا هوادارانش را آرام کند.

کاراملو در ادامه افزود: وفادارترین طرفداران فوتبال مکزیک با لباس سنتی راهی قطر خواهند شد و باید در سرزمین کوچک قطر با دیگر طرفدران فوتبال جهان یک همزیستی خوبی داشته باشند. اتحادیه فوتبال مکزیک انتظار اعزام ۸۰ هزار نفر به جام جهانی را دارد. هزینه اعزام هر تماشاگر از مکزیک به قطر بین ۱۴ تا ۲۰ هزار دلار است که شامل سفر رفت و برگشت بین مکزیک و دوحه، اقامت و سه مسابقه مرحله گروهی است.

جام جهانی ۲۰۲۲ فوتبال از روز ۳۰ آبان تا ۲۷ آذر به میزبان قطر در حاشیه خلیج فارس برگزار خواهد شد. تیم ملی فوتبال مکزیک در گروه سوم این رقابت‌ها با تیم‌های آرژانتین، عربستان و لهستان هم‌گروه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha