آبرسانی بسیج سازندگی به بیش از سه هزار خانواده روستایی در ساوه

ساوه - ایرنا - فرمانده سپاه ناحیه ساوه گفت: بسیج سازندگی این شهرستان از ابتدای امسال تاکنون به بیش از سه هزار خانواده روستایی آبرسانی کرده است.

سرهنگ پاسدار «علیرضا مهدی» روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران، افزود: طول لوله گذاری برای مجتمع‌های آبرسانی به روستاهای ساوه حدود ۱۵ کیلومتر است که توسط بسیج سازندگی در این شهرستان انجام شده است.

وی بیان کرد: اجرای پروژه‌های آبرسانی مجتمع کوهپایه و سرداران به روستاهای محروم و کم برخوردار شهرستان ساوه به همت بسیج سازندگی استان مرکزی و بسیج سازندگی سپاه ساوه صورت گرفته است.

فرمانده سپاه ناحیه ساوه عنوان کرد: برخی از روستاهای ساوه با کمبود آب شرب و تنش آبی مواجه هستند که بسیج سازندگی به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی در این حوزه وارد عمل شده و با امکانات جهادی و ماشین‌آلات و تجهیزات سپاه، بسیج و نیروهای انقلابی در حال اجرای پروژه های آبرسانی در این روستاها است.

سرهنگ پاسدار مهدی، با اشاره به دغدغه‌ بسیج سازندگی در تامین آب شرب سالم و پایدار برای روستاهای کم آب در استان مرکزی گفت: مجتمع آبرسانی کوهپایه شامل ۲۲ روستا با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد تومان و مجتمع آبرسانی سرداران برای ۶ روستا با اعتباری بیش از ۹ میلیارد تومان عملیاتی شده است.

وی تصریح کرد: در مجموع ۲۸ روستا از شهرستان ساوه آبرسانی شده که آبرسانی روستاهای قلعک، باغشاهی، شرفلو، سیلیجرد، الوسجرد، یل آباد، ملک شاهی و شادباغی از جمله این روستاها است.

فرمانده سپاه ناحیه ساوه گفت: هدف بسیج سازندگی ایجاد امید در بین مردم و رسیدن به عدالت و پیشرفت است و عملیات آبرسانی در برخی از روستاهای کم برخوردار که با تنش آبی مواجه هستند با اقدامات قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی (ع) و با همکاری شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی انجام می‌شود تا ولی نعمتان نظام مقدس جمهوری اسامی ایران بتوانند از این نعمت الهی که مایه حیات است، بهره مند شوند.

ساوه دومین شهر پرجمعیت استان مرکزی است و در این منطقه بیش از ۲۲۰ هزار نفر جمعیت زندگی می کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha