۲۸ مهر ۱۴۰۱، ۱۴:۰۶
کد خبرنگار: 2693
کد خبر: 84918510
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تیم «پیشکسوتان مدافع حرم» قهرمان فوتبال چهارجانبه جام شهدای ورزشکار هرمزگان شد

بندرعباس - ایرنا - سومین دوره مسابقات فوتبال چهار جانبه گرامیداشت شهدای ورزشکارهرمزگان که با حضور چهار تیم در جریان بود، با قهرمانی تیم پیشکسوتان مدافع حرم به پایان رسید.

به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار ایرنا، این دوره از مسابقه ها به همت تربیت بدنی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان و با حضور تیم های «برق میناب»، «پیشکسوتان رودان»، «مسعود بندرعباس» و «پیشکسوتان مدافع حرم بندرعباس» در زمین چمن اروند بندرعباس برگزار شد.

در بازی پایانی که بین تیم های «پیشکسوتان مدافع حرم» و «پیشکسوتان مسعود» برگزار شد، در وقت قانونی ۲ تیم به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافتند و در ضربه های پنالتی تیم مدافع حرم موفق شد با نتیجه پنج بر ۲ به مقام قهرمانی این دوره از مسابقه ها دست یابد.
در بازی رده بندی نیز تیم پیشکسوتان رودان با نتیجه یک بر صفر تیم ‌پیشکسوتان برق میناب را شکست داد و به مقام سوم رسید.

در مراسم پایانی که با حضور سردار هدایت امیری جانشین فرماندهی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان، سرهنگ دانشورمسوول تربیت بدنی سپاه امام سجاد(ع) استان، سرهنگ لطفی زاده رییس سازمان بسیج ورزشکاران استان، رنجبریان و احمدی روسای هیات های فوتبال استان و شهرستان و معماری دبیر هیات فوتبال استان برگزار شد، از سوی کمیته اجرایی مسابقات از تیم های برتر تجلیل شد و علی بارانی از تیم پیشکسوتان رودان به عنوان بهترین بازیکن و جام اخلاق نیز به تیم برق میناب  تعلق گرفت.