وزارت علوم از تضارب آرا در دانشگاه‌ها استقبال می‌کند

ساری - ایرنا - معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به ناکامی دشمن و استقبال سرد جامعه دانشگاهی از پازل دشمن در اغتشاشات گفت: وزارت علوم از تضارب آرا در نهادهای دانشگاهی استقبال می کند و این مسئله اولویت دولت در تمامی بسترهای فرهنگی است.

مرتضی فرخی روز پنج شنبه در حاشیه نشست کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در شهرستان آمل در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: خوشبختانه با وجود تمامی مشکلات ناشی از همه گیری ویروس کرونا دانشگاه های کشور توانستند با محدودیت های مالی به طور موفق دانشگاه ها را برای آموزش حضوری آماده و عملیاتی کنند. 

وی ادامه داد: خوشبختانه در توطئه جدید دشمنان، در مازندران به بهترین نحو آگاه سازی صورت گرفت و دانشجویان در بهترین شرایط از خطرات و توطئه های احتمالی آگاه شدند. 

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با تقدیر از جامعه دانشگاهی مازندران گفت: خوشبختانه مجموعه های آموزشی مازندران و دانشجویان محصل در این استان با درایت کافی وارد بازی و پازل خطرناک دشمن نشدند. 

به گفته فرخی، خوشبختانه با تدابیری که در ستاد وزارت علوم و تحقیقات اندیشیده شده، قرار است با راه اندازی کرسی های آزاد اندیشی باب گفت و گو و تضارب آرا جامعه دانشجویی باز شود که این مسئله نیز در بسیاری از دانشگاه ها عملیاتی شد. 

وی با اشاره به استقبال وزارت علوم از تضارب آرا در فضای آموزشی و پژوهشی بیان کرد: انتظار داریم این فضا به زودی با همت مدیران دانشگاه های کشور هرچه سریعتر مستقر و اجرایی شود. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha