۲۸ مهر ۱۴۰۱، ۱۶:۲۹
کد خبرنگار: 2154
کد خبر: 84918574
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مقاومت فلسطین: هزاران "التمیمی" پرچم مبارزه با اشغالگران را در دست دارند

تهران – ایرنا – اتاق عملیات مشترک گروههای مقاومت فلسطین در نوار غزه امروز پنجشنبه یاد و خاطره شهید "عدی التمیمی" مجری دو عملیات ضد صهیونیستی در ورودی اردوگاه "شعفاط" و شهرک صهیونیست نشین "معالیه أدومیم" در منطقه قدس اشغالی را گرامی داشت و تاکید کرد: هزاران التمیمی پرچم مبارزه با اشغالگران را در دست دارند.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری فلسطینی "صفا"، اتاق عملیات مشترک گروههای مقاومت فلسطین در بیانیه خود خاطرنشان کرد: التمیمی به دشمن صهیونیست درس فراموش نشدنی داد. وی در اولین عملیات خود با شهامت بسیار به سمت نظامیان رژیم صهیونیستی در نزدیک یک مرکز نظامی این رژیم تیراندازی و یکی از آنها را به هلاکت رساند و شماری دیگری را زخمی کرد. رژیم صهیونیستی سپس با بالگردها و پهپادها و نیروها و نهادهای اطلاعاتی امنیتی خود ظرف بیش از ده روز از یافتن او ناتوان باقی ماند و به دنبال آن، وی با شجاعت مثال زدنی خود در جایی که رژیم صهیونیستی پیش بینی آن را نمی کرد، به تعقیب صهیونیست ها پرداخته و پس از انجام یک حمله قهرمانانه علیه شهرک نشینان صهیونیست، به شهادت رسید.

این بیانیه تاکید کرد: این اقدامات فداکارانه قهرمانان و رزمندگان ما در بیت المقدس و کرانه باختری چراغ راه ملت فلسطین خواهد بود تا علیه دشمن اشغالگر در راه دفاع از مقدسات خویش به مبارزه قهرمانانه خود ادامه دهد.

اتاق عملیات مشترک گروههای مقاومت فلسطین تصریح کردند: اگر عدی التمیمی به شهادت رسید، هزاران هزار التمیمی هم اکنون در فلسطین حضور دارند و دشمن اشغالگر که مقدسات ما را هتک حرمت کرده و احساسات مردم ما را جریحه دار می کند، باید منتظر دریافت پاسخ دندان شکن از سوی ملت و نیروهای مقاومت قهرمان ما باشد.

عدی التمیمی شب گذشته پس از انجام عملیات تیراندازی و مجروح کردن یکی از نظامیان رژیم اسراییل در نزدیکی شهرک صهیونیست نشین معالیه أدومیم واقع در شرق شهر اشغالی بیت المقدس به شهادت رسید. وی همچنین مجری عملیاتی بود که طی آن در روز شنبه ۱۶ مهر به شماری از عناصر پلیس رژیم اشغالگر قدس در پست بازرسی در ورودی اردوگاه فلسطینی "شعفاط" تیراندازی کرد که در اثر آن یک نظامی صهیونیست کشته و دو تن دیگر از آنان زخمی شدند.1487

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha