۲۸ مهر ۱۴۰۱، ۱۹:۲۱
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 84918706
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شکست خانگی ملوان برابر پرسپولیس

۲۸ مهر ۱۴۰۱، ۱۹:۲۱
کد خبر: 84918706
شکست خانگی ملوان برابر پرسپولیس

رشت - ایرنا - تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در ادامه مسابقات لیگ برتر کشور در یک دیدار خانگی مغلوب پرسپولیس تهران شد.

به گزارش ایرنا، تیم‌های فوتبال ملوان و پرسپولیس از ساعت ۱۷ امروز پنجشنبه در هفته دهم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت پرسپولیس با نتیجه یک بر صفر میزبان خود را شکست داد.

در نیمه اول این دیدار ۲ تیم ملوان و پرسپولیس یک بازی سرد و کسل کننده‌ را از خود به نمایش گذاشتند و توپ بیشتر در میانه میدان جریان داشت که به همین دلیل بازیکنان نتوانستند موقعیت‌های مناسب گلزنی را ایجاد کنند تا این نیمه با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یابد.

در نیمه دوم، تیم ملوان بازی را بهتر شروع کرد اما تیم پرسپولیس در اولین حضور جدی خود در محوطه جریمه ملوان به گل برتری دست یافت و لوکادیا مهاجم گلزن این تیم توانست در دقیقه ۷۸ تنها گل این دیدار را به ثمر برساند تا پرسپولیس با همین تک گل به صدرنشینی خود ادامه دهد.

  تیم فوتبال پرسپولیس با ترکیب علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، مرتضی پورعلی‌گنجی، وحید امیری(دقیقه ۸۰ علی نعمتی)  سینا اسدبیگی (دقیقه ۸۰ وحدت حنانوف)، کمال کامیابی‌نیا، سروش رفیعی(دقیقه ۷۰ امید عالشاه)، مهدی ترابی(دقیقه ۷۰ شیخ دیاباته)، سعید صادقی و یورگن لوکادیا(دقیقه ۹۰ فرشاد فرجی)  رو در روی ملوان قرار گرفت.

تیم ملوان بندرانزلی هم با ترکیب ایمان صادقی، مجید عیدی، عبدالله حسینی، سعید کریمی، میلاد جهانی(دقیقه ۷۳ پدرام قاضی پور)، محمود مطلق زاده، محمدصادق بارانی(دقیقه ۸۶ مهدی موقری)، آرمین انبساطی(دقیقه ۶۰ مسعود زائرکاظمینی)، مهران احمدی(دقیقه ۷۳ پدرام قاضی پور)، سجاد بازگیر(دقیقه ۸۶ محمد قادری)  و مهدی مومنی مقابل پرسپولیس صف آرایی کرد.

قضاوت این دیدار را علی صفایی با کمکهای محمدرضا منصوری و ایوب غلامزاده برعهده داشت که در جریان این مسابقه ایمان صادقی، محمدصادق بارانی و میلاد جهانی از تیم فوتبال ملوان بندرانزلی، وحید امیری و علیرضا بیرانوند از پرسپولیس، کارت زرد دریافت کردند، ضمن اینکه مازیار زارع سرمربی و بابک پورغلامی کمک مربی ملوان کارت قرمز دریافت کردند.

پیش از این دیدار و تا پایان هفته نهم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاههای کشور که با حضور ۱۶ تیم در حال برگزاری است، پرسپولیس تهران با کسب ۱۸ امتیاز در رتبه نخست و تیم فوتبال ملوان بندرانزلی نیز با کسب پنج امتیاز در مکان پانزدهم جدول رده بندی قرار داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha