فرمانده انتظامی مشهد: اصناف و کسبه در نظم و امنیت شهر نقش مهمی داشته‌اند

مشهد- ایرنا- فرمانده انتظامی مشهد گفت: در جریان ناآرامی‌های اخیر، اصناف و کسبه در کنار شهروندان وظیفه شناس نقش مهمی در حفظ نظم و امنیت در این کلانشهر ایفا کرده‌اند که قابل تقدیر است.

سرهنگ احمد نگهبان روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: خوشبختانه با همکاری شهروندان قانون‌مدار و زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی امام رضا (ع)، اکنون شاهد نظم و امنیت شایسته‌ ای در شهر مشهد هستیم.

وی خاطر نشان کرد: دشمنان نظام و انقلاب از هر فرصتی برای ایحاد یاس و ناامیدی در جامعه و بر هم زدن نظم و آرامش استفاده می کنند، اما ملت فهیم  با مسوولان همراه و توطئه دشمنان را خنثی می کنند.

سرهنگ نگهبان در ادامه در خصوص وضعیت مامور نیروی انتظامی مشهد که در حوادث اخیر دچار سوختگی شد، نیز گفت: "مهرداد افچنگی"مامور وظیفه شناس یگان امداد انتظامی مشهد که بر اثر حمله اغتشاشگران صدمه دیده و دچار سوختگی شده بود، در حال حاضر مراحل درمانی را طی می کند و وضعیت او رو به بهبود است.

فرمانده انتظامی مشهد تاکید کرد: پلیس خادم مردم و پاسدار نظم و امنیت است و اجازه نمی دهیم افرادی فضا را متشنج و امنیت جامعه را به خطر بیاندازند.

طبق  اعلام فرمانده انتظامی خراسان رضوی، در حوادث اخیر بیشترین آسیب به بسیج و نیروی انتظامی وارد شد به طوریکه در این مدت افزون بر ۲۰۰ نفر از همکاران در استان مجروح شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha