۳۰ مهر ۱۴۰۱، ۰:۰۳
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 84919391
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مقام حماس: کشورهای عربی سازش با رژیم اشغالگر را متوقف کنند

تهران- ایرنا- «عزت الرشق» عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) جمعه شب از کشورهای عربی خواست تا سازش با رژیم صهیونیستی را متوقف کنند.

به گزارش ایرنا از المیادین، عزت الرشق گفت: از کشورهای عربی می‌خواهیم تا سازش با رژیم اشغالگر را متوقف و به هر نحوی برای توقف نقض حقوق ملت فلسطین از سوی این رژیم فشار بیاورند.

عضو دفتر سیاسی حماس اضافه کرد: ما از درخواست پارلمان عربی از جامعه جهانی برای ورود به موضوع محاصره نابلس توسط رژیم اشغالگر و پایان این محاصره قدردانی می‌کنیم.

پیش تر حازم قاسم سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در سخنانی تداوم محاصره این شهر توسط صهیونیست‌ها را نشانه‌ای از شکست سیستم امنیتی این رژیم برای مقابله با انتفاضه فلسطینی‌ها در کرانه باختری دانست.

رژیم صهیونیستی از اواسط هفته گذشته و درپی عملیات مقاومتی گروه مبارز "عرین الاسود" شهر نابلس را بسته است.

سران رژیم صهیونیستی تهدید کرده‌اند که علیه گروه مبارز عرین الاسود در شهر نابلس عملیات نظامی خواهند کرد.

سران رژیم صهیونیستی از بیش از سه ماه اخیر و به ویژه بعد از تجاوز نظامی سه روزه این رژیم به نوار غزه، با افزایش مقاومت مسلحانه و مردمی ملت فلسطین در کرانه باختری روبرو هستند.

با وجود همه این تدابیر امنیتی رژیم صهیونیستی، مردم و مبارزان فلسطینی در کرانه باختری بر شدت عملیات خود علیه نظامیان و شهرک نشینان این رژیم در کرانه باختری افزوده‌اند؛ به گونه‌ای که صدای بسیاری از رسانه‌ها و تحلیلگران صهیونیست را درآورده است.

تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست‌ها تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آنها ربوده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha