نخستین شکست خانگی تیم شهرداری بندرعباس رقم خورد

بندرعباس - ایرنا - در هفته چهارم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور تیم شهرداری بندرعباس در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس میزبان تیم شهدای زرکان البرز بود که در پایان با یک گل در برابر این تیم شکست خورد.

به گزارش جمعه شب ایرنا، در نیمه نخست تیم شهرداری بندرعباس و شهدای زرکان البر یک بازی پایاپای به نمایش گذاشتند و چندین موقعیت گل را به وجود آوردند اما هر ۲ تیم نتوانستند از این موقعیت ها برای باز کردن دروازه های یکدیگر استفاده کنند و تیم ها بدون بازکردن دروازه ها به رختکن رفتند.
در نیمه دوم شاگردان مهدی محمد زاده در تیم شهدای زرکان بهتر ظاهر شدند، برای باز کردن تیم میزبان با حملات پی درپی خود فشار زیادی روی دروازه شهرداری بندرعباس آوردند ودر دقیقه ۶۵ روی یکی از حملات توسط  بازیکن تعویضی خود «شایان غلامی» به گل رسیدند.

شهرداری که انتظار چنین گلی را نداشت حمله های خود را روی دروازه مهمان شدت داد اما این حملات با بی دقتی مهاجمان این تیم ثمری نداشت.

درمقابل تیم شهدای زرکان البرز با دفاعی سرسخت، از گل زده خود تا پایان وقت قانونی حفاظت کرد و این دیدار درنهایت با پیروزی یک بر صفر تیم میهمان به پایان رسید.

اخبار مرتبط