استاندار آذربایجان‌غربی به مشکلات مردم در سامانه تلفنی سامد رسیدگی کرد

ارومیه - ایرنا - مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری آذربایجان‌غربی گفت: محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان‌غربی با حضور در سامانه سامد به صورت تلفنی، پای صحبت‌های مردم استان و مشکلات مطرح شده از سوی ایشان، نشست.

منصور میرزایی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: استاندار آذربایجان غربی از ساعت ۹ تا ۱۰:۳۰ امروز در سامانه سامد حضور داشت و به ۲۵ تماس تلفنی مردم استان که مشکلات شان را بیان کردند، گوش داد و دستورهای لازم برای حل آنها را صادر کرد.

وی با بیان اینکه موارد مطرح شده به استاندار آذربایجان‌غربی در سامانه سامد اغلب مشکلات فردی و شخصی بود، افزود: پیگیری‌های لازم در رابطه با مشکلات مطرح شده با دستور استاندار در اولویت کار مسوولان دستگاه‌های ذیربط قرار گرفت.

مدیرکل بازرسی و رسیدگی به شکایات استانداری آذربایجان‌غربی در خصوص حضور مسوولان در سامد گفت: گفت وگوی رودرو و تلفنی با مردم در جلب رضایت آنان و رفع مشکلات‌شان نقش بسزایی دارد.

وی اضافه کرد: روحیه جهادی استاندار آذربایجان‌غربی و همراهی مدیران ذیربط سبب می‌شود تا در گفت وگو با مردم، دستورهای لازم برای حل بسیاری از مشکلات صادر و در کمترین زمان این مشکلات بر طرف شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha