۳۰ مهر ۱۴۰۱، ۱۶:۵۳
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 84920156
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۹۵ درصد از مصوبه های ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان بوشهر اجرایی شد

بوشهر- ایرنا - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوشهرگفت: تاکنون با برگزاری ۵۰ نشست کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید این استان ۹۵ درصد از مصوبه ها اجرایی شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید حسین حسینی روز شنبه در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بوشهر شهرستان دیر اظهارداشت: پیشرفت مصوبات این کارگروه از ابتدای سال جاری تاکنون ۷۵ درصد است و تشکیل این  کارگروه  در مجموع منجر به آرامش خاطر و امنیت سرمایه گذاران  است.

وی بیان کرد: هدف از تشکیل این نشست‌ها رفع مشکل سرمایه گذاران از قبیل امهال تسهیلات، پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش و سرمایه ثابت،  بررسی مشکلات بیمه‌ای ، مالیاتی و تامین زیرساخت‌ها نظیر آب و برق و صدور مجوزها و تامین زمین است.

حسینی ادامه داد: مصوبات کارگروه تسهیل و کارگروه رفع موانع تولید لازم الاجرا بوده و تمکین نکردن دستگاه‌های اجرایی در اجرای آن، تخلف اداری محسوب و پیگرد قانونی دارد.

وی یادآور شد: در حال حاضر ۱۸ شهرک و  ناحیه صنعتی در استان بوشهر فعال است که در بازدید مستمر از این مجموعه‌‎ها مشکلات واحدها به صورت ویژه رسیدگی می شود.

حسینی اظهار کرد: منطقه ویژه اقتصادی شمال استان و ناحیه صنعتی جم نیز اکنون مراحل اجرایی آنها در حال انجام است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر نیز گفت: فعالان اقتصادی می‌توانند با مراجعه به درگاه بهین یاب سازمان صمت نسبت به ثبت مشکل خود در سامانه اقدام و از ظرفیت‌های آن استفاده کنند.

علی باستین افزود: در صورتی که مساله مورد نظر در دستگاه مربوطه حل نشود موضوع در کارگروه ستاد تسهیل مطرح و رسیدگی خواهد شد. 

وی ادامه داد: ایجاد رونق اقتصادی و افزایش فرصت‎های شغلی رویکرد اصلی مدیریت ارشد استان بوشهر است که در این زمینه تمام ظرفیت‌ها به کارگیری شدند.

باستین تصریح کرد: استان بوشهر در حوزه صنعت ظرفیت‌های بسیار زیادی دارد که در کنار تلاش برای حفظ توازن صنعتی استان برای شکوفایی این ظرفیت‎ها برنامه‌ریزی ویژه ای صورت گرفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha