۳۰ مهر ۱۴۰۱، ۱۸:۰۵
کد خبر: 84920321
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تیم فوتسال فرش آرای مشهد، شکست را با پیروزی عوض کرد

مشهد- ایرنا- دیدار تیمهای فوتسال فرش آرای مشهد و سفیر گفتمان تهران با نتیجه سه بر ۲ به سود تیم میزبان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم فوتسال فرش آرای مشهد در هفته دهم مسابقات لیگ برتر شنبه شب در سالن ورزشی شهید بهشتی مشهد میزبان تیم سفیر گفتمان تهران بود.

نیمه نخست این مسابقه با گل الیاس براتی به سود تیم میهمان پایان یافت  و در نیمه دوم امین مجیدی پور گل دوم تیم سفیر گفتمان را به ثمر رساند و تیم مهمان ۲ بر صفر پیش افتاد. اما بهمن جعفری توانست با ۲ گلی که به ثمر رساند نتیجه را برای تیم میزبان مساوی کند و در حالی که کمتر از ۱۰ ثانیه به پایان این مسابقه باقی مانده بود قدرت بهادری گل پیروزی بخش تیم فرش آرای مشهد را وارد دروازه تیم سفیر گفتمان تهران کرد.

پیش از این مسابقه تیم فرش آرا از مجموع ۹ بازی با کسب هشت امتیاز در رتبه دهم جدول ۱۴ تیمی لیگ برتر قرار داشت و تیم سفیر گفتمان تهران نیز با ۹ امتیاز در رتبه نهم جدول بود.

تیم فرش آرا در حالی مقابل تیم سفیر گفتمان قرار گرفت که در مسابقه هفته قبل خود مقابل مقاومت البرز با نتیجه پنج بر ۲ مغلوب شده بود. تیم سفیر گفتمان نیز در دیدار هفته قبل خود مقابل تیم قند کاترین آمل به تساوی رسیده بود.

تیم فرش آرا در مسابقه بعدی خود روز ۶ آبان با صنایع پشتیبان و تیم سفیر گفتمان نیز در این روز با فولاد زرند ایرانیان مسابقه خواهد داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha