مدیران برای اجرایی شدن طرح‌های محرومیت‌زدایی در ارومیه تلاش کنند

ارومیه - ایرنا - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: برای محرومیت زدایی از مناطق کم‌برخوردار استان جدی هستیم لذا از مدیران می‌خواهیم با همه توان برای اجرای طرح‌های مربوط به شنبه‌های محرومیت‌زدایی در حاشیه شهر ارومیه وارد شوند.

به گزارش ایرنا، یاسر رهبردین شنبه شب در جلسه بررسی اقدامات انجام‌شده برای محرومیت زدایی از مناطق سالار و کشتارگاه ارومیه افزود: تسریع در اجرای پروژه‌های مربوط به این طرح باید در دستور کار جدی مسوولان مربوطه باشد.

وی با اشاره به بازدیدهای میدانی صورت گرفته از کوی سالار، لاله، رشادت و دین پرست و همچنین اسلام آباد و کشتارگاه ارومیه، بررسی همه مشکلات و اقدام سریع برای حل مشکلات را بسیار ضروری عنوان کرد و ادامه داد: استفاده از همه ظرفیت ها برای توسعه فضاهای آموزشی در منطقه کشتارگاه و اجرای طرح فاضلاب در کوی لاله، سالار، رشادت و دین پرست در اولویت قرار دارد.

وی اضافه کرد: باید کاری کنیم که مردم احساس کنند کاری در آن منطقه انجام شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به لزوم توجه به اختیارات مدیریتی برای اجرای اقدامات مختلف گفت: ما را مدیر کرده اند که کارها را به صورت جهادی انجام دهیم تا محرومیت ها را کم کرده و ریشه کن کنیم.

رهبردین تاکید کرد: همه اقدامات باید در راستای محرومیت زدایی و البته در چارچوب قانون در این منطقه صورت گیرد.

در این جلسه درخصوص وضعیت اقدامات صورت گرفته در حوزه های مختلف، تخصیص زمین، مقدمات احداث کاربری های مختلف خدماتی و همچنین استفاده از ظرفیت های بالقوه برای توسعه خدمت رسانی در این ۲ منطقه بحث و تبادل نظر شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha