۲ خبر کوتاه ورزشی از کرمانشاه

کرمانشاه - ایرنا - درخشش ورزشکاران کرمانشاهی‌ در مسابقات تالاسمی قهرمانی کشور و قهرمانی تیم هاکی در رقابت‌های المپیاد استعدادهای برتر کشور از جمله اخبار کوتاه ۲۴ ساعت گذشته استان است.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه، تیم بیماران تالاسمی هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای استان کرمانشاه با کسب پنج مدال طلا و یک مدال برنز در رقابت های کشوری خوش درخشیدند و در گروه پسران به مقام سوم تیمی دست یافتند.

تیم هیأت ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای استان کرمانشاه در رقابت های کشوری تالاسمی که در تاریخ ۱۶ تا ۲۷ مهرماه در ۲ گروه پسران و دختران در شهر رامسر و در رشته های دوومیدانی، تیراندازی، بدمینتون، دارت، شطرنج، تنیس روی میز، شنا و پتانک با شرکت ۲۵۰ ورزشکار از ۳۰ استان کشور برگزار شد خوش درخشیدند.

در این رقابت ها «شکوفه کرمی» مقام اول و مدال طلای رشته دارت رده سنی بالای ۳۰ سال را بدست آورد، «فاطمه رشیدی» ۲ مدال طلا در رشته دوومیدانی زیر ۳۰ سال را کسب کرد، «مسعود فتاحی» به ۲ مدال طلای رشته شنا در رده سنی زیر ۳۰ سال رسید و «حسین ابراهیمی» نیز عنوان سوم و مدال برنز را در رشته تیراندازی رده سنی زیر ۳۰ سال به خود اختصاص داد.

تیم هاکی کرمانشاه قهرمان المپیاد استعدادهای برتر کشور شد

رییس هیات هاکی استان کرمانشاه، گفت: تیم هاکی استان به مقام قهرمانی المپیاد استعدادهای برتر کشور در یزد دست یافت.

«وحید اردلان» افزود: حدود ۳۰۰ ورزشکار از ۱۶ استان کشور در این رقابت‌ها که به مدت یک هفته در این شهر برگزار شد حضور داشتند.

وی اضافه کرد: محسن کاظمی، مهدی سلیمی، محمدمهیار اردلانی، طه کرد بهمنی، حسام محمدی، هادی نظری، محمد مهدی کشوری، اهورا ایزدی، آرین کاکاخانی و پارسا قاسمی ورزشکاران کرمانشاهی بودند که در المپیاد استعدادهای برتر هاکی کشور از این استان حضور داشتند.

اردلان با بیان اینکه این مسابقه‌ها از ۲۵ مهر تا ۲۹ مهرماه سال جاری برگزار شد گفت: «مهدی سلیمی» از کرمانشاه هم به عنوان بهترین بازیکن این دوره از رقابت ها معرفی شد.

به گزارش ایرنا، در استان کرمانشاه هم اکنون بیش از ۱۳۰ هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب ۴۸ هیات ورزشی فعالیت می کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha