استاندار فارس: ۱۰ میلیارد تومان برای اجرایی شدن نقشه مهندسی فرهنگی تصویب شد

شیراز-ایرنا-استاندار فارس با اعتقاد به اینکه هدف ما از اجرای برش استانی سند مهندسی فرهنگی این است که مدیریت استان فرهنگ محور باشد،از  اختصاص ۱۰ میلیارد تومان بودجه برای کمک به اجرایی شدن نقشه مهندسی فرهنگی خبر داد.

محمدهادی ایمانیه روز یکشنبه در کارگروه فرهنگی سلامت زنان خانواده اظهار کرد: متاسفانه در کشور با این مسئله مواجه هستیم که سندی تدوین می‌شود اما اجرا نمی‌شود اما امیدواریم بتوانیم با تدابیر اتخاذ شده و هدایت امام جمعه شیراز برش استانی سند مهندسی فرهنگی کشور اجرایی شود.

استاندار فارس به مصوبات این جلسه اشاره کرد و گفت: هر سازمان از ۳۶ سازمانی که برنامه‌های خود را برای اجرای نقشه مهندسی فرهنگی ارایه دادند بایستی آن برشی را که مربوط به همان سازمان است با بودجه‌های خود اجرا کند. ما هم به عنوان کمک بودجه‌ای را به تحقق این امر اختصاص دهیم.

ایمانیه با تاکید براینکه هدف ما از اجرای این سند این است که مدیریت استان فرهنگ محور باشد به پنج هدف اصلی این سند اشاره کرد و گفت: حاکم شدن سبک زندگی اسلامی ایرانی در نهاد خانواده، ضعیف کردن قوم گرایی و رسیدن به وحدت ملی، جهادی شدن مدیریت و ساختارهای اداری، ساماندهی بی‌عدالتی اقتصادی و اجتماعی و انسجام جبهه فراگیر انقلاب اسلامی در حوزه فرهنگ، هنر و رسانه از مهمترین اهداف برای اجرایی شدن این سند در استان فارس است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha