۱ آبان ۱۴۰۱، ۱۳:۲۶
کد خبر: 84920954
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سه هزار و ۵۰۰ متر شبکه آبرسانی همدان اصلاح شد

۱ آبان ۱۴۰۱، ۱۳:۲۶
کد خبر: 84920954
سه هزار و ۵۰۰ متر شبکه آبرسانی همدان اصلاح شد

همدان- ایرنا- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از اصلاح سه هزار و ۵۰۰ متر شبکه آبرسانی در مناطق مختلف شهر همدان به منظور کمک به پایداری آبرسانی و رفع مشکلات ناشی از تنش آبی خبر داد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی آبفای استان همدان، «فرهاد بختیاری فر» افزود: در راستای تسهیل آبرسانی و خدمت به مردم این شهر اصلاح بخشی از شبکه آبرسانی در دستور کار قرار گرفت و بر همین اساس اصلاح شبکه آبرسانی در شهرک امیرکبیر، بلوار بختیاری شهرک فرهنگیان، رکنی و خیابان هنرستان عملیاتی شد.

وی ادامه داد: این اقدام در راستای رفع افت فشار و با توجه به تغییر زون مخازن و لزوم تغییراتی که در آبگیری مناطق مختلف احساس می شد به انجام رسید.

بختیاری فر با اذعان به اینکه در این پروژه لوله های پلی اتیلن به قطر ۱۶۰ میلی متر و لوله چدن به اقطار ۲۰۰ و ۲۵۰ میلی متری به کارگیری شد، خاطرنشان کرد: برای این پروژه ۷۰۰ تا ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار از محل منابع عمرانی تامین اعتبار شده است.

وی بیان کرد: همچنین مشکل جدی ساکنان بلوار بختیاری ها در شهرک فرهنگیان با اصلاح شبکه و افزایش قطر لوله های به کار گرفته شده در این محل به طور کامل رفع شد و ساکنان بلوار رنجبران نیز از این اقدامات بهره مند شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha