۱ آبان ۱۴۰۱، ۱۳:۱۷
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 84920960
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار ملایر: مدافعان امنیت محیط را برای بدخواهان نظام ناامن کردند

همدان- ایرنا- معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر گفت: مدافعان امنیت در حوادث اخیر، محیط را برای بدخواهان نظام و اراذل و اوباش ناامن کردند و فتنه دشمن در نطفه خفه شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ «سلمان اسماعیلی» روز یکشنبه در جمع نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی شهرستان ملایر اظهار داشت: مدافعان امنیت عزت‌آفرین هستند و در حوادث اخیر سنگ‌تمام گذاشتند و امید بدخواهان نظام و انقلاب را به یاس تبدیل کردند.

وی تاکید کرد: با شجاعت و میدان‌داری مدافعان امنیت، دست‌های پلید بدخواهان بسته شد و مردم به وجود آنها بر خود می‌بالند.

فرماندار ویژه ملایر از رشادت‌ها و شجاعت‌های مدافعان امنیت در شهرستان ملایر که برای مردم امنیت و آرامش ایجاد کردند، قدردانی کرد و افزود: مدافعان امنیت اجازه ندادند خاطرات و حوادث تلخ سال ۹۶ تکرار شود.

به گفته اسماعیلی، شورای تامین با مدیریت و درایت «قاسمی‌فرزاد» رئیس شورای تامین استان همدان، موفق عمل کرد و یک وفاق بی‌سابقه رقم خورد.

وی خاطرنشان کرد: شورای تامین شهرستان ملایر یک معماری بی‌نظیر مبتنی بر اشراف اطلاعاتی، اقتدار عملیاتی و قاطعیت قضایی طراحی کرد و اجازه نداد کار در صحنه و خیابان‌ها گره بخورد.

فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه اوج افتخار ما در این موفقیت، این بود که دفاع از انقلاب و نظام اسلامی ایران را مردمی کردیم و مردم میدان‌دار شدند ادامه داد: ملایر تا ابد شهر ولایت و پرچمدار عزت ایران و انقلاب اسلامی و یک‌هزار و ۱۰۰ شهید والامقام است.

اسماعیلی بیان کرد: قهرمانان ما هزار و ۱۰۰ شهید سرافراز ملایر و شهیدانی همچون تاجوک‌، ساکی‌ و احدی‌ هستند که برای عظمت، شکوه و بزرگی پرچم جمهوری اسلامی ایران قدم در راه شهادت گذاشتند.

ب️ه گزارش ایرنا؛ در این آئین از تعدادی از خانواده‌های معظم شهدای شهرستان ملایر تجلیل شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha