استاندار آذربایجان‌غربی: بازدید میدانی موجب تسریع در رفع موانع تولید است

ارومیه - ایرنا - استاندار آذربایجان‌غربی با تاکید بر عزم دولت برای احیای واحدهای تولیدی، گفت: دولت معتقد به مدیریت جهادی است، نه پشت میزنشینی؛ در همین راستا بازدید میدانی مدیران اجرایی از واحدهای تولیدی، صنعتی و اقتصادی موجب تسریع در تصمیم‌گیری برای رفع موانع تولید است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدصادق معتمدیان روز یکشنبه در ادامه بازدیدهای میدانی از واحدهای صنعتی تحت عنوان «یکشنبه‌های تولید» با بیان اینکه واحدهای تولیدی چرخ‌های اقتصادی کشور در مسیر توسعه هستند، افزود: مشکلات واحدهای تولیدی باید در جلسات تخصصی و کارشناسی مطرح و راهکارهای قانونی برای رفع آنان ارائه شود.

وی با تاکید بر اینکه دولت نگاه حمایتی به واحدهای تولیدی دارد، اظهار کرد: عزم جدی برای به حرکت در آوردن چرخ‌های اقتصادی کشور وجود دارد و ادامه این روند لازمه هماهنگی و همدلی بین دستگاه‌های متولی است.  

به گزارش ایرنا، استاندار آذربایجان‌غربی و هیات همراه امروز در قالب چهل و دومین برنامه «یکشنبه‌های تولید» از واحدهای تولیدی «شیرین ناب باختر»، «شایان گستر ارومیه» و «گلخانه هیدروپونیک جباری» بازدید کرده و از نزدیک در جریان مشکلات این واحدها قرار گرفتند.

استاندار آذربایجان‌غربی: بازدید میدانی موجب تسریع در رفع موانع تولید است

۵۱ درصد مصوبات «یکشنبه‌های تولید» اجرایی شد 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی در حاشیه این بازدید با اعلام اینکه بازدیدهای میدانی از واحدهای تولیدی تحت عنوان «یکشنبه‌های تولید» به چهل و دومین ایستگاه خود رسید، گفت: طی این ۴۲ هفته، استاندار آذربایجان‌غربی از ۸۹ واحد تولیدی به صورت میدانی بازدید و در جریان مشکلات آنان قرار گرفت.

جواد کرمی با بیان اینکه در طول این بازدیدها بیش از ۱۹۰ مصوبه در راستای رفع موانع تولید به ثبت رسیده است، اظهار کرد: طبق آخرین آمار، ۵۱ درصد مصوبات اجرایی شده است؛ البته تصمیم بر آن شد که آمار ریز مصوبات نیز استخراج و در اختیار رسانه‌ها قرار گیرد.

استاندار آذربایجان‌غربی: بازدید میدانی موجب تسریع در رفع موانع تولید است

وی همچنین با اشاره به بازدیدهای امروز انجام شده از سه واحد تولیدی، ادامه داد: واحدهای تولیدی که امروز از آنان بازدید به عمل آمد در تلاش برای راه اندازی فاز توسعه‌ای خود هستند که در همین راستا حمایت‌های لازم از آنان انجام می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی افزود: طبق نظر کارشناسان، با راه اندازی فاز توسعه این سه واحد تولیدی برای بیش از ۳۰۰ نفر فرصت اشتغال فراهم می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha