۱ آبان ۱۴۰۱، ۱۴:۱۶
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 84921115
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

ظرفیت تلفن ثابت و اینترنت پرسرعت در قروه و دهگلان افزایش یافت

سنندج- ایرنا- مدیرمخابرات منطقه کردستان با اشاره به اینکه عملیات ایجاد و ظرفیت سازی، توسعه پورت‌های مخابراتی در سه سرویس VDSL-ADSL و تلفن ثابت همچنان از برنامه های دارای اولویت است از افزایش ظرفیت تلفن ثابت و اینترنت پرسرعت در ۲ شهر قروه و دهگلان خبر داد.

به گزارش ایرنا، آزاد حکمت روز یکشنبه در جمع خبرنگاران در سنندج اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون هزار و ۶۱۲ پورتِ مخابراتی در ۲ شهرستان قروه و دهگلان ظرفیت سازی شده است.

وی با اشاره به نیاز روزافزون مشتریان به سرویس‌های مخابراتی افزود: در سال جاری برای توسعه و ایجاد ظرفیت‌های جدید بر اساس برنامه‌های تدوین شده، ۲۵ طرح در حوزه سیستم های مخابراتی در این شهرستان‌ها اجرا شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به هزار و ۶۱۲ پورتِ ایجاد شده در شهرستان های قروه و دهگلان گفت: از این رقم ۳۵۲ پورت آن سرویس ADSL  و هزار و ۱۳۲ پورت دیگر نیز مربوط به تلفن ثابت است که برای واگذاری و تامین نیاز مشتریان جدید ظرفیت‌سازی شده است.

وی همچنین با اشاره به تامین تجهیزات و امکانات لازم برای تحقق این مهم یادآور شد: ۹ میلیارد و ۶۷۲ میلیون ریال برای این پروژه‌ها سرمایه گذاری شده است.

حکمت با بیان اینکه در حوزه تلفن ثابت در شهرستان دهگلان ۴۱۶ پورت و در شهرستان قروه نیز ۷۱۶ پورت ظرفیت سازی شده است، اظهار داشت: برای توسعه و ظرفیت سازی ADSL نیز در شهرستان دهگلان ۲۵۶ پورت و درشهرستان قروه ۹۶ پورت دایر شده است.

نصب و راه‌اندازی ۲ سایت جدید تلفن همراه در کردستان

وی در ادامه با تشریح پروژه های اجرا شده در راستای ارائه هرچه بهتر خدمات و سرویس‌های شبکه ارتباطات سیار در استان به نصب و راه اندازی و ارتقای تکنولوژی بر روی سایت‌های موبایل اشاره کرد.

مدیر مخابرات منطقه کردستان افزود: سایت‌های جدید تلفن همراه در محدوده سایت ورزشی ویلاشهر در شهرستان سنندج و سلیمان بگ شهرستان بانه با تکنولوژی های ۳G,۲G و۴G نصب و راه اندازی و مورد استفاده ساکنان این محدوده قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: برای نصب و راه اندازی این ۲ سایت اعتباری بالغ بر۷۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است، ضمن اینکه هرکدام از سایت‌های احداث شده قابلیت تحت پوشش قرار دادن تعداد چشمگیری از مشتریان شبکه ارتباطات سیار مخابرات را دارند.

حکمت  یادآور شد: ارسال سریع پیام از طریق دیتا و VOICE، تسهیل در ترافیک تماس شبکه ارتباطات سیار، دسترسی به محتواهای موجود در فضای مجازی با سرعت بالاتر و… از جمله مزایای راه اندازی سایت های جدید موبایل در نقاط مختلف است.

به گفته وی در حال حاضر تکنولوژی های ۳G,۲G و ۴G از طریق بیش از ۸۴۰ سایت BTS به مشتریان تلفن همراه ارائه می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha