رضا حسن پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در نتیجه بررسیهای یادشده ۱۵ تذکر و ۱۰ تعلیق برای مدیران دفاتر خدمات مسافرتی استان صادر شده است.
وی اظهار داشت: همه موارد رسیدگی به شکایت و نتیجه نظارت و بازرسی در کمیسیون رسیدگی به شکایات دفاتر و شرکتهای خدمات مسافرتی بررسی و تصمیمگیری در خصوص نتیجه نهایی اعلام می شود.
وی بیان کرد: عدم رعایت قوانین و بسته بودن دفتر خدمات مسافرتی بارزترین موارد در تصمیم گیریهای یاد شده بوده است.
سرپرست گردشگری گیلان گفت: همچنین در راستای اهداف آموزشی و دانشافزایی فعالان حوزه گردشگری، دوره آموزشی با هدف ارتقاء سطح آگاهی و ایجاد شرایط بهینه آموزش برای مدیران تاسیسات گردشگری برگزار شده است.
حسن پور اظهار داشت: با عنایت به لزوم رسیدگی به شکایات متقاضیان سفر و تکریم ارباب رجوع چهارمین کمیسیون مربوطه با حضور اعضاء برگزار شد.
وی افزود: در این جلسه به شکایت پنج نفر از شاکیان از شرکتها و دفاتر خدمات مسافرتی بررسی شد و در نهایت برای یک دفتر و یک شرکت تذکر و اخطار دریافت کرده و کارت یک راهنمای گردشگری به مدت یک ماه به حالت تعلیق درآمد.
۸۴ دفتر خدمات مسافرتی در گیلان فعال است.
رشت - ایرنا - سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان بیان کرد: بر اساس رسیدگی به شکایات، نظارت و بازرسی از دفاتر خدمات مسافرتی استان از ابتدای سال تاکنون ۲۹ دفتر تذکر و تعلیق دریافت کرده و پروانه ۴ دفتر لغو شده است.
اخبار مرتبط
-
خشونت گردشگران غیرمسئول در گیلان را چگونه میتوان زدود؟
رشت – ایرنا – پیک سفر در گیلان با میزبانی نزدیک به ۵۳ میلیون مسافر به اتمام رسید و اینک استان…
-
آغاز گردشگری دریایی در خزر، چراغ اشتغالزایی که همت جهادی روشن کرد
نوشهر- ایرنا- گردشگری دریایی یکی از آرزوهای اهالی و گردشگران دریادوست خطه شمال به ویژه غرب…
-
بناهای تاریخی گیلان تبدیل به جاذبه گردشگری می شود
رشت - ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان بیان کرد: طبق پیگیری امور مربوط…
-
تخصیص بخشی از اعتبارات گردشگری سفر رئیس جمهور به گیلان
رشت - ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان اعلام کرد: اختصاص ۲۰۰ میلیارد…
نظر شما