ارائه محتوای تبلیغاتی و سازمانی یکپارچه و هوشمند شد

تهران - ایرنا - یک شرکت دانش بنیان ایرانی موفق شد با ارائه سه محصول محتوای تبلیغاتی و سازمانی را به صورت یکپارچه و هوشمند کند.

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا، آینده شهرهای هوشمند دنیا در دست فناوری‌های به‌روز است و رسانه‌های هوشمند بخش مهمی از این داستان را بازی می‌کنند، بر همین اساس شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق می‌توانند در این حوزه نقش موثری ایفا کنند.

شرکت پلی به سوی فردا توانست سه محصول فالو (دستیار اینترنتی و وب بروزر مخصوص نابینایان)، رایفای (پلتفرم ابری مدیریت وایفای عمومی ) و رایبرد (دیجیتال ساینیج ابری) توسعه بدهد.

سرویس فالو محصولی است که این شرکت توانست با آن به لیست شرکت های خلاق نیز ملحق شود. این محصول فرآیند دسترسی به صفحات سایت های مختلف را برای نابینایان ساده تر کرده و امکان خوانش متن آن صفحه را برای آنها فراهم می‌کند.

سرویس دیجیتال ساینیج رایبرد نیز محصولی دانش بنیانی است که راهکاری ابری و ابزاری مقرون به صرفه جهت مدیریت یکپارچه نمایشگرها محسوب می‌شود و به سازمان ها و کسب و کارها اجازه می‌دهد تا به راحتی محتوای مورد نظر خود را روی هر تعداد نمایشگر و با هر فاصله مکانی نمایش داده و در کمترین زمان به‌روزرسانی کنند.

نمایش محتوا روی نمایشگرها برای اهداف متنوعی استفاده می‌شود که از جمله آن می‌توان به اطلاع‌رسانی به مراجعین و کارمندان، نمایش تبلیغات، تعامل بهتر، بهبود تجربه کاربری، برندسازی و ... اشاره کرد.

با توجه به تاثیر مهم رسانه‌های پویای محیطی در اطلاع رسانی بهتر و جذب مخاطب، ایجاد یک رسانه مکان محور یکپارچه علاوه بر کاهش هزینه های اطلاع رسانی، می‌تواند سرعت انتقال محتوا و اثر گذاری آن را افزایش دهد.

در نرم افزار رایبرد شرایطی فراهم شده تا با فعال ساختن انواع ویجت های متنوع(نزدیک به ۵۰) و استفاده از داده‌ها و سرویس‌های جانبی به راحتی رسانه‌ای پویا و اثر بخش را بر روی نمایشگرها راه اندازی کرد. ارائه بستری مناسب جهت عرضه محتوای تبلیغاتی و سازمانی به صورت یکپارچه و هوشمند با قابلیت برنامه ریزی و کنترل از راه دور از قابلیت های مهم رایبرد است. از مهم ترین مشتریان این سیستم می‌توان به فروشگاه‌های زنجیره‌ای، هلدینگ‌ها، بانک ها، بیمارستان‌ها و دانشگاه ها اشاره کرد.

آینده شهرهای هوشمند دنیا در دست فناوری های به روز است و رسانه های هوشمند بخش مهمی از این داستان را بازی می کنند. شبکه های بهداشت و درمان می‌توانند از زمان انتظار کنونی برای آگاهی رسانی به بیماران استفاده کنند، همچنین مراکز تجاری می‌توانند با استفاده از این ابزار اطلاعات فروشگاه‌ها را به خریداران نشان دهند و صفحه نمایش در فضای باز نیز می تواند نقشه های قابل جستجو برای مکان های پارکینگ موجود باشد.

براساس گزارش معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، محصول رایبرد در حال حاضر به شرکت های مختلفی در بازار ایران ارائه شده و در طی ۲ سال گذشته این شرکت با کمک معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و حضور در رویدادهای مختلف با نزدیک به ۴۰ شرکت از کشورهای مختلف نشست داشته و محصول در برخی از این شرکت های پایلوت شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha