باند سارقان مسلح در اندیمشک متلاشی شد

اهواز - ایرنا - فرمانده انتظامی اندیمشک گفت : ۱۳ سارق مسلح که در قالب یک باند اقدام به سرقت می کردند در این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ"رمضان گوروئی" اظهار داشت: در پی سرقت مسلحانه یک دستگاه خودروی پژو پارس در اندیمشک موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی با کار اطلاعاتی و سازماندهی پنج تیم عملیاتی از پلیس های تخصصی، کوپ و یگان امداد در کمتر از ۲ ساعت محل اختفای سارقان را در یکی از شهرستان های همجوار شناسایی کردند گفت: طی ۲ عملیات منسجم و غافلگیرانه باند ۱۳ نفره سارقان مسلح در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

سرهنگ گوروئی با اشاره به کشف خودروی مسروقه به همراه یک قبضه سلاح کلت کمری از مخفیگاه متهمان اظهار داشت: ۲ دستگاه خودرو سواری بکار رفته در سرقت توقیف و متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی  شدند.

کشف بیش از ۶۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در "اندیمشک" 

فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به کشف ۲محموله کالای قاچاق به ارزش ۶۵ میلیارد و ۵۰۲ میلیون ریال در عملیات منسجم پلیس در شهرستان اندیمشک اظهار داشت : در راستای مبارزه جدی و همه جانبه با قاچاق کالا و ارز ماموران ایست و بازرسی "پل زال" شهرستان اندیمشک با کار اطلاعاتی و کنترل محورهای مواصلاتی ۲ دستگاه خودرو کامیون حامل بار قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

سردار "سیدمحمد صالحی"  افزود: در بازرسی از خودروهای توقیفی ۱۳۰ هزار و ۹۵ کارتن انواع کالای خانگی و وسایل برقی فاقد هرگونه مجوز گمرکی کشف شد.

فرمانده انتظامی خوزستان تصریح کرد: در این ارتباط ۲ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مرجع قضائی معرفی شدند.

دستگیر سه نفر از عاملان تیراندازی در اهواز

فرمانده انتظامی اهواز از دستگیری سه نفر از عاملان تیراندازی و کشف ۲ قبضه سلاح در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسین زلقی اظهار داشت : درپی وقوع یک فقره تیراندازی به اماکن خصوصی توسط افراد ناشناس، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۳۰ این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با اقدام پلیسی و اشراف اطلاعاتی سه نفر از عاملان تیراندازی را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در ۲ عملیات جداگانه دستگیر کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha