۳ آبان ۱۴۰۱، ۹:۳۱
کد خبرنگار: 1022
کد خبر: 84922575
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

وزیر صمت دارای نقشه راه تحول‌آفرین است

گرگان - ایرنا - مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: وزیر صمت دولت سیزدهم دارای نقشه راه برای تحول در بخش‌های صنعت، معدن و تجارت در یک دوره هشت ساله بوده که نخستین مرحله اجرای آن را از ابتدای امسال عملیاتی کرده است.

درویش‌علی حسن‌زاده روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: اجرای این نقشه راه توسط این وزارتخانه طی سه مرحله آمادگی (یکساله)، بازآفرینی و تعالی کسب و کار  (دوره سه ساله) و گسترش مبادلات بین‌المللی (دوره چهار ساله) طراحی شده است.

وی ادامه داد: تاکنون در این بازه زمانی کوتاه ، اجرای مرحله نخست این نقشه راه شامل اصلاح بخشی از ساز و کارها نتیجه داده و شاهد آغاز تحول هستیم.

به گفته وی ، اجرای طرح مزبور با وجود چالش در حوزه اقتصادی کشور و متاثر از شرایط اعمال تحریم‌ها، افزایش تورم جهانی کالا و حامل‌های انرژی و داخلی ناشی از اصلاحات همزمان افزایش دستمزد، نرخ ارز و عمومی تورم، عملیاتی شده است.

حسن‌زاده خاطرنشان کرد: با تکمیل ساز و کارها تا پایان امسال، محیط کسب و کار برای فعالان اقتصادی بهبود یافته و ابزارهای حکمرانی نوین هم برای حاکمیت تا حد زیادی آماده می‌شود تا در  سال آینده شاهد دستاوردهای خوبی باشیم.

وی تاکید کرد: وزیر صمت دارای برنامه تحولی با بهره‌گیری از استادان دانشگاهی مرتبط بوده و با توجه به ریل‌گذاری که طی یکسال گذشته در حوزه‌های صنعت، معدن و تجارت داشته‌اند بخشی از نتایج آن ملموس بوده و به طور قطع مابقی در آینده نه چندان دور به ثمر خواهد نشست.

وی ادامه داد: انتظار می‌رود وزیری که در راس وزارتخانه‌ای با حجم فعالیت بسیار بالا قرار گرفته فرصت بیشتری برای دستیابی به اهدافش داشته باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha