معاون استاندار بوشهر: رویکرد دولت سیزدهم استفاده از توان جوانان در حل مشکلات است

بوشهر - ایرنا - معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: رویکرد دولت جهادی و انقلابی سیزدهم رسیدگی به مسائل جوانان و استفاده از توان آنان در حل مشکلات است که در همین ارتباط تشکیل اتاق فکر جوانان در این استان دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اکبر پورات روز سه‌شنبه در نشست با جوانان انقلابی، نخبگان، فعالان سازمان‌های مردم نهاد و مطالبه گر اجتماعی استان بوشهر افزود: در همین ارتباط تلاش می‌شود در نشست جوانان با مسئولان ارشد استان زمینه بیان مسائل و تنگناهای آنها برای برداشتن گام‌های اساسی و مهم در راستای کاهش این مشکلات فراهم شود.

وی بیان کرد: رویکرد استاندار بوشهر توجه ویژه به جوانان استان است و این قشر می‌توانند طرح‌ها و پیشنهادهای خود را در حوزه‌های مختلف ارائه دهند. 

پورات ادامه داد: از نسل جوان انقلابی، مستعد و با سواد این منطقه برای برداشتن موانع از سر راه توسعه استان بوشهر استفاده می‌شود.

وی خروج استان بوشهر از بن بست را از مهمترین برنامه های مسئولان عنوان کرد و گفت: مشکلات، کمبودها و تنگناهای این استان زیاد و قابل توجه است و باید به صورت جهادی نسبت به برطرف کردن آنها اقدام شود.

 معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با تاکید براینکه برای رشد و توسعه این استان از نظر همه دلسوزان، صاحب‌نظران و نخبگان استفاده می‌شود افزود: توسعه راه‌های ارتباطی، شکل‌گیری حمل و نقل ریلی و توسعه حمل و نقل هوایی در راستای خروج استان بوشهر از بن بست با جدیت پیگیری می‌شود.

پورات ،عهده دار شدن مدیریت در استان بوشهر را به منزله اردوی جهادی عنوان کرد و یادآور شد: مشکلات بسیار است و کسی که مسئولیتی عهده‌دار می‌شود باید به صورت جهادی عمل کند.

وی با تاکید براینکه رویکرد دولت استفاده از توان نسل جوان انقلابی، مستعد و با سواد است گفت: مطالب مطرح شده از سوی حاضران در این نشست واقع بینانه و براساس حقایق موجود در کف جامعه است و از همه نظرها و ایده‌های مطرح شده بهره برداری می شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تاکید کرد: رویکرد مسئولان ایجاد تحول با همراهی جوانان انقلابی و نخبه در این استان است و به همین دلیل از توان و نظرات این گروه از جامعه استفاده می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به دیدگاه رهبر معظم انقلاب نسبت به جوانان و تأکید رئیس جمهور و استاندار مبنی بر استفاده از توان جوانان رسیدگی به این موضوع در اولویت قرار دارد و تلاش می‌شود استفاده از جوانان در مناصب مختلف مدیریتی استان بوشهر ادامه داشته باشد.

پورات گفت: در اجرای فرمان جهاد تبیین رهبر معظم انقلاب، باید تلاش شود تا دستاوردهای کارآمدی نظام به منصه ظهور برسد و در این راستا مدیران سست و ناکارآمد قابلیت همراهی ندارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha