۳ آبان ۱۴۰۱، ۹:۳۰
کد خبرنگار: 934
کد خبر: 84922617
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مشکلات بانکی خانواده شهدا در آستارا برطرف شد

۳ آبان ۱۴۰۱، ۹:۳۰
کد خبر: 84922617
مشکلات بانکی خانواده شهدا در آستارا برطرف شد

آستارا- ایرنا- رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران آستارا گفت: مشکلات بانکی ایثارگران و خانواده شهدا با راه‌اندازی پیشخوان بانک دی در این شهرستان برطرف شده است.

نصرت‌اله شمس روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه به اینکه پرداخت‌های بیمه‌ای و بخشی تسهیلات پرداختی به ایثارگران و خانواده‌های شهدا از طریق بانک دی صورت می‌گیرد، به دلیل نبود شعبه فعال این بانک در آستارا خانواده‌ها پیش از این مجبور بودند که با طی مسافت طولانی به رشت مراجعه کنند.

وی افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته از سرپرستی بانک دی در تهران در سال گذشته، در نهایت یک نقطه در محوطه بنیاد شهید آستارا برای استقرار پیشخوان بانک دی مشخص و نسبت به تجهیز آن اقدام شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران آستارا بیان کرد: از چند روز گذشته رئیس بانک دی برای این شعبه نیز معرفی شد و در حال حاضر نسبت به ارائه خدمات مختلف به خانواده‌ها از جمله در زمینه بانکی، پرداخت‌های بیمه‌ای و پیگیری پرداخت تسهیلات فعالیت می‌کند.

وی اضافه کرد: سایر نیروهای مورد نیاز بانک دی آستارا نیز قرار است از بین فرزندان ایثارگران و جانبازان جذب و استخدام شوند که در حال حاضر در مرحله جذب، گزینش و آموزش قرار دارند.

مجموع تعداد خانواده‌های ایثارگران و شهدا در شهرستان آستارا به حدود سه هزار و ۶۰۰ نفر می‌رسد.

شهرستان آستارا با جمعیت حدود ۹۵ هزار نفر در منتی الیه غرب استان گیلان، در فاصله نزدیک به ۱۷۳ کیلومتری رشت واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha