۱۵ هزار نفر در نیشابور برای شرکت در طرح نهضت ملی مسکن تایید نهایی شدند

مشهد- ایرنا- استاندار خراسان رضوی گفت: حدود ۱۵ هزار نفر در نیشابور برای شرکت در طرح نهضت ملی مسکن تایید نهایی شدند که از این میان ۲ هزار و ۴۳۰ نفر افتتاح حساب کرده و هزار و ۸۸۸ نفر واریز وجه انجام داده‌اند.

یعقوبعلی نظری روز سه شنبه در مراسم قرعه‌کشی و تخصیص بلوک، چهار هزار و ۲۹۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن نیشابور افزود: زمین هزار و ۶۵ واحد مسکونی قبلا تعیین شده، ساخت بیش از سه هزار واحد نیز تا این مقطع آغاز شده و در مقطع سوم نیز در حال تعیین تکلیف زمینها و موقعیت آنها هستیم.

وی ادامه داد: قرارداد با پیمانکاران طرح نهضت ملی مسکن از لحظه تحویل زمین ۲ ساله است، تکمیل طرحها از زمان اجرای عملیات ممکن است و برای برخی طرح ها یک ساله و برای برخی دیگر بیش از ۲ سال هم طول بکشد.

استاندار خراسان رضوی گفت: آن طور که اعلام شده آورده مردم در این طرح، ۴۰۰ میلیون ریال است و امیدوارم شاهد مشارکت خوب مردم در طرح باشیم تا تداوم اجرای آن با کندی همراه نشود.

۱۵ هزار نفر در نیشابور برای شرکت در طرح نهضت ملی مسکن تایید نهایی شدند

همچنین عملیات اجرایی ساخت ۸۸۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن نیشابور با حضور استاندار خراسان رضوی آغاز شد.

محمد علی منصوری، معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: عملیات  اجرایی ۸۸۰ واحد مسکونی در قالب مجتمع های چهار طبقه در مجموع با ۳۰ هزار متر مربع زیربنا امروز آغاز شد.

استاندار خراسان رضوی و مسوولان استانی و محلی همچنین از ۲ پروژه نیمه تمام ۲۰۰ و ۴۶۳ واحدی نهضت ملی مسکن نیشابور بازدید کرده و در جریان مشکلات و روند اجرایی ساخت آنها قرار گرفتند.

مرکز شهرستان ۴۵۰ هزار نفری نیشابور در ۱۲۷ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha