تخصیص یک هزار میلیارد ریال برای بهسازی راه های ارتباطی دهلران و آبدانان

ایلام - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ی ایلام از هزینه اعتباری بالغ بر یک هزار میلیارد ریال برای راه های ۲ شهرستان دهلران و آبدانان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید زاهدین چشمه خاور روز سه شنبه در بازدید از راه های دهلران اظهار داشت: این اعتبار برای روکش راه های اصلی، فرعی و روستایی این ۲ شهرستان در دست پیمان می باشد.

وی افزود: با این اعتبار ۶۰ کیلومتر از راه های این شهرستان ها روکش آسفالت می شود که نقش مهمی در تسهیل تردد دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام تاکید کرد: با توجه به بازدید از راه های دهلران و حذف نقاط حادثه خیزآن تعریض ابنیه فنی و واریانت ها باید تکمیل شوند.

چشمه خاور به واریانت سنگر نادر و مطالعه آن اشاره و اضافه کرد: میادین ورودی و خروجی دهلران باید توسط مشاور مطالعه و ساماندهی شوند و طرح ساماندهی تقاطع فرخ آباد هم در دستور کار است.

فرماندار ویژه دهلران هم با اشاره به نقاط حادثه خیز در محور دهلران به مهران و اندیمشک گفت: تسریع در اجرای پروژه های راه در این مسیرها ضروری است.

لطیف صادقی با اشاره به پیشرفت ۷۰ درصدی واریانت بیشه دراز در محور دهلران به مهران افزود: تکمیل این پروژه باید در اولویت قرار گیرد و عملیات اجرایی آن تسریع شود.

وی بر ضرورت پیمان سپاری واریانت سنگر نادر هم تاکید کرد و گفت: ساماندهی تقاطع فرخ آباد و میادین کمربندی دهلران از دیگر موضوعات مهم هستند ضمن اینکه روکش راه های روستایی هم مد نظر باشد.

نماینده حوزه جنوب ایلام در مجلس شورای اسلامی هم در خصوص نقاط حادثه خیز دهلران به مهران و اندیمشک و انجام روکش راه های روستایی یادآور شد: اجرای تقاطع کمربندی به فرخ آباد با ۶۰ میلیارد ریال اعتبار تا پایان سال در دستور کار است، ضمن اینکه ساماندهی مرکز بخش دشت عباس با اعتبار ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار هم به پیمانکار واگذار شده است.

بهزاد علیزاده افزود: روکش راه های روستایی عین صوله، ثاراله ، برم، فجر و اصلاح پل خیبر و فرخ آباد نیز از نیازهای منطقه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha