۴ آبان ۱۴۰۱، ۱۰:۵۵
کد خبر: 84923748
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دمای هوا در خراسان رضوی افزایش می یابد

۴ آبان ۱۴۰۱، ۱۰:۵۵
کد خبر: 84923748
دمای هوا در خراسان رضوی افزایش می یابد

مشهد- ایرنا- کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: از ظهر امروز با خروج سامانه بارشی از شرق استان، وضعیت هوا پایدار خواهد شد که این وضعیت سبب می شود دمای هوای خراسان رضوی طی روزهای پنجشنبه و جمعه پیش رو نسبت به روزهای دیگر هفته به طور نسبی افزایش یابد.

آذر رضایی پور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به بارندگی های شبانه روز گذشته در خراسان رضوی افزود: شهرستان تربت حیدریه با سه میلیمتر، بیشترین میزان بارندگی را ثبت کرد و کلانشهر مشهد در همین مدت شاهد یک دهم میلیمتر بارندگی بوده است.

وی ادامه داد: طی ۲۴ ساعات گذشته سامانه بارشی که در خراسان رضوی مستقر بود موجب وزش باد در مناطق غربی استان شد و وزش باد در شهرستان سبزوار سرعت  ۵۸ کیلومتر در ساعت را ثبت کرده است.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: روز گذشته قوچان و خواف به ترتیب با یک و ۲۸ درجه سلسیوس سردترین و گرمترین شهرستان های خراسان رضوی بوده اند و طی همین مدت، شهر مشهد نوسانات دمایی ۱۰ تا ۲۱ درجه ای را ثبت کرده است.

رضایی پور با بیان این که دمای فعلی مشهد ۱۴ درجه سلسیوس است افزود: دمای هوا در شهر مشهد همچنان روند کاهشی دارد و در سردترین ساعات امشب، به ۶ درجه بالای صفر خواهد رسید.  

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha