۴ آبان ۱۴۰۱، ۱۲:۳۱
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 84923776
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نجات جان ۶۴۵ نفر در حوادث مختلف در خوزستان

اهواز - ایرنا - سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: جان ۶۴۵ حادثه دیده توسط امدادگران هلال احمر خوزستان از ابتدای امسال تاکنون نجات داده شد.

به گزارش ایرنا امیرعباس نجفی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد:  در این مدت ۸۲۸ عملیات امدادی از سوی امدادگران هلال احمر انجام شد و در مجموع چهار هزار و ۳۰۷ امدادگر و نجاتگر در آن مشارکت داشتند.

وی با اشاره به تعداد قابل توجه نجات یافتگان در ۵۴ عملیات رها سازی، افزود: این افراد در حوادث جاده‌ای، حضوری، مناسبتی و دریایی نجات داده شدند.

نجفی بیان کرد: بالاترین سهم حادثه دیدگان را خدمات مناسبتی با ۳۶ هزار و ۷۰۴ مورد به خود اختصاص داده و در حوادث جاده‌ای ۶۶۲ نفر، خدمات حضوری هفت هزار و ۶۵۳ نفر ،دریایی ۱۱۷ نفر، ریزش آوار ۳۸ نفر، سیل و آبگرفتگی چهار هزار و ۱۵ نفر، زلزله یک نفر، شهری ۱۵۷ نفر، صنعتی سه نفر و کوهستان ۹۲ نفر نجات یافتند.

وی با اشاره به امدادرسانی هوایی و انجام ۹ سورتی پرواز در خوزستان گفت: ۵۰ بسته غذایی در این عملیات ها بین مصدومان و متاثران حوادث توزیع شد.

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان بیان کرد: با آغاز فصل سرما و احتمال بروز حوادث ناشی از سرمای هوا و بارش باران امدادگران جمعیت هلال احمر خوزستان آماده هستند تا هنگام بروز حادثه احتمالی در کوتاه ترین زمان به ارایه خدمت بپردازند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha