بودجه سال آینده شهرداری تبریز بر اساس نیازهای اساسی شهروندان بسته می‌شود

تبریز - ایرنا - شهردار تبریز گفت: بودجه سال آینده شهرداری هوشمندانه تر و بر اساس نیازهای اساسی شهروندان بسته می شود.

به گزارش ایرنا، یعقوب هوشیار در دومین دور «قرار خدمت» شهرداری منطقه ۶ تبریز با بیان اینکه بازدید از محلات و دیدار با نخبگان، برگزاری جلسات قرار خدمت و دیدارهای چهره به چهره با شهروندان باعث هوشمندانه تر شدن بودجه‌بندی سال ۱۴۰۲ می شود، افزود: در این جلسات و بازدیدهای میدانی مشکلات شهر و مردم احصا و در بودجه بندی لحاظ می شود.

وی اظهار داشت: مبنای جلسات قرار خدمت، اشراف دقیق به مشکلات و معضلات شهری در سطح  مناطق دهگانه شهر است و برخی از مسائلی که هم‌اکنون در قرار خدمت مطرح می‌شود چندین سال است گریبان‌گیر شهروندان تبریز است.

شهردار تبریز گفت: در دوره اول قرار خدمت به صورت دقیق مشکلات شهری موجود در مناطق دهگانه احصا شد و هدف اصلی دومین دور از قرار خدمت نیز بررسی مصوبات و اقدامات انجام گرفته است.

هوشیار، ادامه داد: تلاش می‌ شود مدیریت هماهنگ شهری با همدلی مسوولان استانی و شهری و استمرار جلسات قرار خدمت ایجاد شود تا در کمترین زمان ممکن برای ساماندهی موضوعات شهروندی و رفع معضلات شهری برنامه ریزی و اقدام شود.

وی یادآوری کرد: امید است نتیجه و خروجی اصلی « قرار خدمت» افزایش رضایتمندی شهروندان باشد چراکه عمل به رسالت اصلی و موفقیت شهرداری در گرو رضایت روزافزون شهروندان است.

هوشیار با اشاره به پیگیری جدی و عملیاتی مصوبات دور نخست قرار خدمت در منطقه ۶ تبریز، بر لکه گذاری ۲ کاربری آموزشی و ورزشی در سطح ۸۰۰ هکتار در منطقه صنعتی مایان تاکید کرد و ادامه داد: با حذف کاربری آموزشی در این منطقه که کاربردی ندارد و تملک کاربری ورزشی، می توان یک زمین ۲۰۰ هکتاری ورزشی در غرب تبریز ایجاد کرد.

در این جلسه مصوبات دور نخست قرار خدمت شهرداری در منطقه ۶ شامل اجرای شهرک مبل و خودرو، روشنایی جاده آناخاتون، تعیین تکلیف و ساماندهی کاربری های عمومی در منطقه صنعتی مایان، مشکل عدم دسترسی به شهرک مبل و خودرو از آزادراه شهید باکری، تامین روشنایی بلوار خلبان، انتقال ساختمان پلیس راه تبریز – مرند، تقاطع شهید بهشتی در جاده سنتو، مالکیت کوی بهشتی، احداث گرمخانه در قراملک، مسیرگشایی ۳۵ متری صنعتگران، وضعیت جاده اسپیران و ساخت و ساز غیر مجاز در این جاده و تعریض و ساماندهی پل راه آهن در جاده مایان پیگیری و بررسی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha