۴ آبان ۱۴۰۱، ۱۳:۵۹
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 84924030
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶۱ میلیارد تومان به حساب ایتام البرز واریز شد

۴ آبان ۱۴۰۱، ۱۳:۵۹
کد خبر: 84924030
۶۱ میلیارد تومان به حساب ایتام البرز واریز شد

کرج - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز اعلام کرد: افراد نیکوکار ۶۱ میلیارد تومان از ابتدای امسال تاکنون به حساب ایتام و فرزندان محسنین این استان واریز شد که رشد ۷۴ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل برخوردار است.

به گزارش خبرنگار ایرنا ،محمد محمدی فرد روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران البرز افزود: در زمان حاضر ۳۳ هزار و ۴۱۷  حامی حمایت یک هزار و ۵۷۷ یتیم و  چهار هزار و ۶۱۴ فرزند محسنین را بر عهده‌دارند.

وی بابیان اینکه این مبالغ در قالب واریز مستقیم به‌حساب فرزندان بوده است ، گفت: با توجه به مبلغ واریزی حامیان، به‌طور میانگین ماهانه فرزندان اکرام یک‌میلیون و ۳۷۰ هزار تومان و فرزندان محسنین ۶۵۰  هزار تومان از طریق کارت‌های عضو شتاب به‌طور مستقیم به‌حساب هر فرزند معنوی واریزمی شود.
محمدی فرد اضافه کرد: با آغاز  سال تحصیلی جدید حامیان البرز سه هزار و ۷۰۰ پک  لوازم‌التحریر، به ارزش یک میلیارد و ۴۲۵ میلیون  تومان  و مبلغ یک میلیارد تومان به صورت نقدی به دانش آموزان ایتام و محسنین استان اهدا کردند .
مدیرکل کمیته امداد البرز موفقیت این نهاد در اجرای برنامه‌های محرومیت‌زدایی را درگرو مشارکت و همکاری بیش‌ازپیش خیران دانست و یادآور شد: مردم البرز در صورت تمایل می‌توانند در طول سال با حضور در واحد طرح اکرام و محسنین مستقر در اداره کل کمیته امداد البرز و دفاتر امداد امام (ره) شهرهای البرز و همچنین تماس با شماره تلفن ۳۲۸۰۱۰۷۱ فرزندان معنوی خود را انتخاب و در این طرح خداپسندانه شرکت کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha