۴ آبان ۱۴۰۱، ۱۵:۴۰
کد خبرنگار: 3107
کد خبر: 84924182
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

معاون ارزشیابی سینمایی کشور: آموزش رایگان فیلم‌سازی در دستور کار است

بجنورد- ایرنا- معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی گفت: برنامه‌ریزی‌ برای آموزش رایگان فیلم سازان شهرستان ها در دستور کار قرار دارد.

به گزارش ایرنا، حبیب ایل بیگی روز چهارشنبه در نشست صمیمی با فعالان حوزه سینما در بجنورد اظهار داشت: آموزش از اهمیت بسیاری در صنعت سینما برخوردار است که نقش بسیار مهمی در توسعه صنعت سینما در بلند مدت و کوتاه مدت خواد داشت.

وی تصریح کرد: آموزش از راه دور برای هنرمندان در حوزه سینما فراهم است و به علاقمندان در این حیطه کمک می کند.

معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی افزود: دولت سیزدهم با حضور در استان ها و گفتمانی که با هنرمندان برگزار می کند در صدد برطرف کردن مشکلات این قشر است.

وی بیان کرد: نگاه سازمان سینمایی به این حوزه منطقه ای است و باید از تمرکز گرایی خارج شویم.

ایل بیگی گفت: در سفرهای استانی تفاهم نامه هایی منعقد می شود و در این حوزه سرمایه گذاری بیشتری می شود.

معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی خاطرنشان کرد: استان های زیادی متقاضی ساخت مستند شهدا هستند که در باره سخت گیرهایی اعمال می شود چرا که باید این گونه مستندها  فیلم نامه های قوی داشته باشد.

وی تصریح کرد: هفته های فیلم و عکس در استان ها برگزار می شود که اینگونه اقدامات موجب می شود تا فیلم سازان آزاد با شرکت در این برنامه ها و سنجیده شدن آنها تولیدات فاخری ارایه دهند.

ایل بیگی اضافه کرد: همچنین در رابطه با فیلم کوتاه بودجه هایی در نظر گرفته شده است و به سمت تولیدات فاخر در این حوزه حرکت می کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha