۵ آبان ۱۴۰۱، ۸:۴۶
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 84924738
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ضریب نفوذ گازرسانی در روستاهای لرستان ۹۵.۵ درصد است

خرم‌آباد - ایرنا - مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: ضریب نفوذ گازرسانی در روستاهای لرستان ۹۵.۵ درصد ثبت شده و نسبت به متوسط کشوری ۱۱ درصد بالاتر است.

کرم گودرزی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: ضریب گازرسانی تمام شهرهای لرستان بجز پلدختر از میانگین کشوری بالاتر است که شهرستان پلدختر تا دهه فجر سال جاری به بالاتر از میانگین کشوری خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه چگنی نزدیکترین شهر به مرکز استان است اظهار داشت: ضریب گازرسانی روستایی در چگنی ۴۸ درصد بوده که اکنون به ۹۱.۸ درصد رسیده است.

گودرزی ادامه داد: در چم پلک یک هزار و سه علمک در حوزه کشکان نصب شده است و تمام روستاهای لرستان گازدار شده تا پایان آبان ماه علمک نصب خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: تعداد روستاهای گاز دار شده در پلدختر، چگنی و نورآباد نسبت به متوسط کشوری حدود نصف بودند و اکنون از متوسط کشوری بیشتر خواهند شد.

وی با بیان اینکه در دولت سیزدهم تاکنون ۳۰ روستا در شهرستان پلدختر گازرسانی شده است، گفت: در  این مدت در شهرستان نورآباد ۶۱ روستا و در شهرستان چگنی ۵۸ روستا گازرسانی شده است.

وی با بیان اینکه امسال چهار عملیات انشعاب گیری گرم در استان انجام شده است، افزود: زیرساخت های گازرسانی و تقویت شبکه گازرسانی در این استان در حال پیگیری و انجام است و سه ارتقا ظریفت ایستگاه تقیقل فشار امسال در استان صورت گرفت.

وی با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم  ۴۲۱ صنعت و ۶ شهرک صنعتی در لرستان گازدار و اکنون ۶۰ هزار مترمکعب در ساعت به ظرفیت شهرک های صنعتی استان اضافه شده است، عنوان کرد: اکنون زیرساخت گاز برای تمام شهرک های صنعتی استان فراهم شده است.

به گفته گودرزی ۵۸۰ هزار انشعاب گاز شهری در لرستان وجود دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha