۵ آبان ۱۴۰۱، ۱۲:۳۳
کد خبرنگار: 1429
کد خبر: 84924985
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

نماینده ایلام: امنیت پایدار ایران اسلامی با ترورهای کور دشمنان متزلزل نمی شود

ایلام - ایرنا - رئیس مجمع نمایندگان استان ایلام در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امنیت پایدار جمهوری اسلامی ایران در دنیا زبانزد است و تلاش عوامل داخلی و خارجی استکبار برای متزلزل کردن آن راه به جایی نخواهد برد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی‌اکبر بسطامی روز پنجشنبه در پیامی به مناسبت حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) در شیراز اظهار داشت: حمله تروریستی مذبوحانه و ددمنشانه به حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) دشمنی پایان‌ناپذیر بدخواهان مردم و معاندین نظام جمهوری اسلامی و عجز، ناتوانی و عصبانیت آن فرومایگان در مقابل اراده، عزم و همدلی ملت شریف ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف را نشان می‌دهد.

در این پیام آمده است: آنانکه تحمل وجود آرامش بی‌بدیل ایران اسلامی را ندارند، باید بدانند که با پلیدترین روش‌ها هم خیال باطلشان در سست کردن امنیت این کشور صلح‌جو تحقق پیدا نخواهد کرد.

این پیام اضافه می کند: حادثه خونین و ناگوار نشان داد که دشمنان به ویژه تهی‌مغزان تکفیری با توسل به حربه‌های مختلف قومی و مذهبی در صدد رخنه در صفوف به هم پیوسته و متحد مردمان این سرزمین هستند و از هر فرصتی برای ضربه‌زدن به ملت بزرگ ایران و وحدت و برادری امت اسلامی استفاده می‌کنند.

نماینده مردم ایلام در این پیام آورده است: این فاجعه دلخراش اتمام حجتی است با کسانی که در هفته‌های گذشته با ایجاد ناآرامی، زمینه را برای توطئه‌های دشمن فراهم کردند.

اینجانب شهادت مظلومانه تعدادی از زائران و نمازگزاران عاشق آل الله را در حرم شاهچراغ به محضر حضرت ولیعصر اروحنا له الفدا، رهبر معظم انقلاب، مردم شریف ایران اسلامی به ویژه استان فارس و هم‌چنین خانواده‌های داغدار این حادثه تروریستی تبریک و تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای بازماندگان صبر جزیل، برای مجروحان این حادثه شفای عاجل و برای روح بلند شهدای حرم شاهچراغ، همنشینی با سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) را مسالت می‌نمایم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha