۵ آبان ۱۴۰۱، ۱۲:۵۰
کد خبرنگار: 5202
کد خبر: 84925014
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

لیگ برتر فوتبال/ یک دقیقه سکوت و قرائت فاتحه به یاد شهدای حمله تروریستی به حرم شاهچراغ

تهران- ایرنا- سازمان لیگ فوتبال ایران با محکوم کردن حادثه تروریستی حمله به حرم حضرت شاهچراغ (ع) اعلام کرد که تمامی مسابقات هفته یازدهم لیگ برتر با قرائت فاتحه و یک دقیقه سکوت برگزار خواهد شد.

به گزارش ایرنا، سازمان لیگ فوتبال ایران به نمایندگی از جامعه فوتبال کشور ضمن محکومیت این اقدام تروریستی و عرض تسلیت به ملت شریف ایران و مردم شهیدپرور استان فارس و بازماندگان این حادثه تلخ اعلام می‌دارد تمامی مسابقات هفته یازدهم لیگ برتر با قرائت فاتحه و یک دقیقه سکوت برگزار خواهد شد.

دشمنان اسلام و مسلمانان با چهره منحوس گروه تکفیری داعش، بار دیگر در اقدامی تروریستی و  بزدلانه، با هجوم وحشیانه به سومین حرم اهل بیت(ع) در کشورمان؛ حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع)  و کشتار بی رحمانه زائران این آستان مقدس، حادثه وحشتناک و کوردلانه ای را رقم زدند که مایه تالم و تاثر فراوان شد. اینگونه اقدامات ددمنشانه، بی‌شک برگرفته از بی‌مایگی و هویت ضدبشری این گروه  تکفیری بوده و انزجار عمومی را در پی خواهد داشت.از خداوند متعال برای شهدای مظلوم این حادثه تلخ و دردناک، علو درجات مسألت داشته و امید است مجروحان این حادثه نیز به زودی سلامت خود را باز یابند.

گفتنی است اقدام تروریستی داعش در حمله مسلحانه به شاهچراغ در شهر شیراز که به شهادت ۱۵ نفر از جمله ۲ کودک و زخمی شدن ۲۷ نفر از زائران آن منجر شد با محکومیت سازمان ملل متحد و شمار زیادی از کشورهای جهان مواجه شده است.

هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران روز امروز با برگزاری ۴ دیدار آغاز خواهد شد که طی آن تراکتور از ساعت ۱۵ به مصاف ملوان می‌رود، صنعت نفت آبادان با پیکان و پرسپولیس با مس کرمان از ساعت ۱۷ برابر هم صف‌آرایی خواهند کرد و فولاد و گل‌گهر سیرجان نیز از ساعت ۱۹ رو در روی هم قرار می‌گیرند.

سایر دیدارهای این هفته نیز فردا برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha