۵ آبان ۱۴۰۱، ۲۰:۵۶
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 84925433
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

توفیق شهادت؛ خادم همدانی حرم شاه چراغ را به مرادش رساند

همدان- ایرنا- خادم همدانی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) در حادثه تروریستی چهارشنبه شب گذشته به درجه رفیع شهادت نائل آمد تا از ثمره یک عمر با عزت در افتخار خادمی، "شهد شیرین شهادت" نصیبش شود.

 به گزارش خبرنگار ایرنا، شهید «احسان مرادی» از شهدای حمله تروریستی حرم شاهچراغ است که در جریان ترور کور و بزدلانه از سوی جریان تکفیری و داعشی به مقام شامخ شهادت رسید. 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران همدان با اشاره به هویت این شهید والامقام گفت: شهید مرادی اهل روستای ده‌پیاز از توابع بخش همدان است.

«مجید صفدریان» اظهار داشت: این شهید ۵۸ ساله از خادمان افتخاری حرم مطهر حضرت شاهچراغ بود که عصر دیروز چهارشنبه در جمع نمازگزاران و به دنبال حمله تروریستی به شهادت رسید.

وی بیان کرد: پیکر مطهر شهید مرادی به همراه سایر شهدای حادثه تروریستی شاه چراغ توسط مردم شهیدپرور شیراز تشییع می‌شود.

صفدریان در خصوص انتقال پیکر این شهید خاطرنشان کرد: در صورت صلاحدید خانواده شهید مرادی، نسبت به تشییع و خاکسپاری پیکر این شهید والامقام به همدان اقدام خواهد شد اما هنوز تصمیم گیری اتخاذ نشده و اطلاع رسانی لازم صورت خواهد گرفت.

به گزارش ایرنا،  غروب روز چهارشنبه (چهارم آبان ۱۴۰۱) فردی مسلح با حمله به نمازگزاران در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) در شهر شیراز ۱۵ نفر از جمله چند زن و کودک را به شهادت رساند و بنا بر آخرین اعلام مسوولان استان فارس، ۲۵ نفر را مجروح کرد.

مراسم تشییع شهدای حمله تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) در شهر شیراز صبح شنبه در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار خواهد شد و از صبح امروز پنجشنبه (پنجم آبان‌ماه) به مدت سه روز در شیراز عزای عمومی اعلام شده است.

همچنین روز شنبه هفتم آبان در استان فارس تعطیل است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha