اقدامات تروریستی دشمنان نشانه هراس آنها از رشد و تعالی ایران است

همدان- ایرنا- استاندار همدان گفت: اقدامات تروریستی و ایجاد اغتشاش و ناآرامی در کشور، نشان می‌دهد دشمنان و استکبار جهانی از رشد و تعالی جمهوری اسلامی ایران در هراس است.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ "علیرضا قاسمی‌فرزاد" شامگاه پنجشنبه در مراس وداع با شهید مدافع امنیت شهید پاسدار "علی نظری" در پارک چمران ملایر افزود: استکبار جهانی همواره حرص و کینه خود را به روش‌های مختلف نشان داده است.

وی افزود: یکی از این روش‌ها اقداماتی است که در ماه‌های اخیر با پول حرام مرتجعین منطقه و دسیسه چینی جرثومه فساد رژیم صهیونیستی در کشور ما انجام می‌هد.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه دشمن از رشد، پیشرفت و تعالی کشور، وحدت و انسجام ما در هراس است، اظهار داشت: دشمنان تلاش می‌کنند راه رشد و تعالی کشور و رسیدن به تمدن بزرگ اسلامی را مانع شوند.

قاسمی‌فرزاد ادامه داد: وعده الهی حق است که سرانجام این زمین به مالکان آن یعنی مستضعفان خواهد رسید و در این هیچ شک و تردیدی نیست.

به گفته وی امروز حرص و کینه استکبار از دست جنایتکار عمّال او از آستین خارج شد و روز گذشته شاهد بودیم در مرقد مطهر در شاهچراع ۱۵ نفر از هموطنان ما به دست شقی‌ترین جنایتکاران تاریخ به شهادت رسیدند.

نمایده عالی دولت در استان همدان گفت: داعش که از رذل‌ترین و پست‌ترین افراد هستند، ماموریت دارند چهره اسلام و دین را مشوش و مخدوش کنند و این جنایت را مرتکب شدند و ما را در عزای هموطنان‌مان نشاندند.

قاسمی‌فرزاد یادآور شد: یکی از شهدای حرم مطهر شاهچراغ از هم استانی‌های ما بود، شهیدی که از خادمان این بارگاه بود.

وی با بیان اینکه قلب ما از شهادت هموطنان‌مان در شاهچراغ و شهادت شهید نظری آکنده از اندوه و حزن است، بیان کرد: این نخستین باری نیست که مکتب شیعه خون پاک بهترین فرزندان خود را در راه اعتلای ارزش‌های اسلام و قرآن هدیه کرده است.

استاندار همدان اضافه کرد: از اولین شهید مظلوم امیرالمومنین علی(ع) تا امروز که هزاران هزار خون پاک نثار شجره طیبه اسلام و قرآن شده و شهید نظری در این راه خون پاکش را تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.

قاسمی‌فرزاد خاطرنشان کرد: وزیر کشور لحظاتی پس از شهادت شهید پاسدار نظری پیگیر بود و دستور داد که به سرعت باید عاملان آن دستگیر شوند و خوشبختانه این اتفاق افتاد.

وی ضمن تقدیر از اعضای شورای تامین این شهرستان، فرماندار ویژه ملایر، نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی و قضایی ملایر، گفت: با تلاش و سرعت عمل نیروهای انتظامی، امنیتی و قضایی به سرعت عاملان این جنایت را دستگیر کردند و دستگاه قضایی نیز با همین سرعت آنها را به دار مجازات خواهد آویخت.

 اقدامات تروریستی دشمنان نشانه هراس آنها از رشد و تعالی ایران است

استاندار همدان یادآور شد: مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور شهرستان ملایر که همواره در کنار ولایت و پشتیبان ولایت هستند، با این حضور حماسی خود بار دیگر با آرمان‌های شهدا و خون شهدا تجدید میثاق کردید.

قاسمی‌فرزاد ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت پاسدار شهید "علی نظری" به مردم و مسئولان این شهرستان، خانواده، همسر و فرزند این شهید والامقام، تاکید کرد: این راه نورانی شهدا تا ظهور حضرت ولیعصر(عج) استمرار خواهد داشت.

به گزارش ایرنا؛ مراسم باشکوه دواع با شهید مدافع امنیت شهید پاسدار "علی نظری" عصر امروز پنجشنبه همزمان با نماز مغرب و عشاء در پارک چمران ملایر با حضور پرشور و حماسی مردم این شهرستان برگزار شد.

مراسم تشییع این شهید والامقام فردا جمعه برگزار و پیکر مطهر آن در گلزار شهدای بهشت هاجر به خاک سپرده می‌شود.

به گزارش ایرنا؛ سروان «علی نظری» از نیروهای سپاه ناحیه ملایر شامگاه چهارشنبه در جریان تلاش برای تامین نظم و امنیت جامعه به ضرب گلوله اغتشاشگران به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

پاسدار شهید نظری متولد سال ۱۳۶۹ و دارای یک فرزند دختر است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha