۶ آبان ۱۴۰۱، ۹:۱۶
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 84925595
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیانیه مجمع نمایندگان کردستان در محکومیت حادثه تروریستی حرم شاهچراغ

سنندج- ایرنا- مجمع نمایندگان کردستان در مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای حادثه تروریستی تلخ حرم شاهچراغ شیراز را محکوم کرد.

به گزارش روز جمعه ایرنا، در متن این بیانیه که نسخه ای از آن به دست خبرنگار ایرنا رسیده آمده است: حمله تروریستی  به حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (ع) شیراز و شهادت و مجروح شدن جمعی از زوار آن حضرت بدست عوامل استکبار جهانی، پرده جدیدی از رذیلت دشمنان ملت ایران اسلامی و گواهی است بر مظلومیت، حقانیت و اقتدار نظام شکوهمند ایران اسلامی.

 در ادامه این بیانیه عنوان شده است: مجمع نمایندگان استان کردستان در مجلس شورای اسلامی با محکومیت این اقدام وحشیانه ضمن تسلیت به رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله خامنه‌ای (حفظه الله) و مردم شریف و شهید پرور، برای خانواده شهدای این حادثه تلخ و دلخراش صبر و برای مجروحین شفای عاجل را از حضرت حق مسئلت داشته است.

نمایندگان کردستان در مجلس شورای اسلامی همچنین از دستگاه قضا و مجموعه‌های امنیتی، انتظامی و اطلاعاتی خواسته است تا با شناسایی و برخورد قاطع با عوامل و پشتیبانان این جنایت، منتقم خون‌های پاک شهدای گرانقدر باشند.

به گزارش ایرنا، طبق گفته شاهدان عینی، فردی تروریست‌ ساعت ۱۷:۴۵ چهارشنبه از ورودی خیابان ۹ دی وارد حرم شاهچراغ شد و خدام‌ و زائران حاضر را به رگبار بست.

شمار شهدای اقدام تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) در شیراز به ۱۵ نفر رسیده است که ۲ نفر از انها کودک هستند. همچنین در این حادثه تروریستی ۲۷ نفر زخمی شدند.    

این حمله تروریستی در یکی از شلوغ‌ترین ساعات در حرم شاهچراغ روی داده است و سه روز در شیراز  عزای عمومی اعلام شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha