۶ آبان ۱۴۰۱، ۹:۳۰
کد خبر: 84925609
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مردم استان مرکزی به راهپیمایی ضد تروریستی دعوت شدند

اراک - ایرنا - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: مردم مومن و ولایتمدار این استان برای محکومیت حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) شیراز به راهپیمایی دعوت شدند.

حجت‌الاسلام «هادی خلیلی» روز جمعه در گفت و گو با ایرنا، افزود: تظاهرات محکومیت حادثه تروریستی در حرم مطهر احمد بن‌ موسی (ع) امروز پس از اقامه نماز جمعه در محل مصلاها و میعادگاه های نماز جمعه سراسر استان با حضور اقشار مردم انقلابی و نمازگزاران برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: حادثه‌ تلخ و اسفناک شهادت و زخمی شدن جمعی از زائران حرم مطهر حضرت احمد بن موسی(ع)به دست تروریست های مزدور، پرده جدیدی از رذیلت دشمنان ملت ایران اسلامی را آشکار ساخت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه جنایت شقاوت‌آمیز در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی(ع) که به شهادت و مجروح شدن شماری از هموطنانمان انجامید، موجب تالم خاطر و اندوه مردم ایران اسلامی شده است پ.

وی اظهار داشت: از عموم مردم شهیدپرور استان مرکزی دعوت می شود تا با حضور دشمن‌شکن خود در تظاهرات محکومیت این حادثه تروریستی، با بازماندگان و خانواده شهدا ابراز همدردی کرده و خشم و انزجار خود را از توطئه‌ی خباثت‌آمیز دشمنان به نمایش بگذارند.

مشاور امور روحانیون استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: مردم انقلابی و آگاه ایران اسلامی همواره ثابت کرده‌اند که با این‌گونه اقدامات جنایتکارانه، از پای ننشسته و ذره‌ای از مواضع انقلابی خویش عقب‌نشینی نخواهند کرد.

حجت الاسلام خلیلی اظهار داشت: تظاهرات محکومیت حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ، روز جمعه همزمان با سراسر کشور در شهر اراک پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه، طی مسیر مصلای بیت المقدس، خیابان دانشگاه تا ابتدای خیابان سلمان فارسی برگزار می‌گردد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha