۶ آبان ۱۴۰۱، ۱۴:۵۳
کد خبرنگار: 1423
کد خبر: 84925863
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

 راهپیمایی مردم ایلام در محکومیت  جنایت تروریستی در حرم شاهچراغ شیراز

ایلام - ایرنا - همزمان با سراسر کشور مردم ولایمتدار ایلام نیز با حضور گسترده جنایت تروریستی شاهچراغ شیراز و اغتشاشات اخیر را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مردم استان ایلام همچون سایر نقاط کشور امروز بعد از پایان نماز جمعه به خیابان ها آمدند و از اغتشاشگران و تروریست ها اعلام برائت کردند.

در شهر ایلام نیز نمازگزاران بعد از اتمام نماز جمعه مسیر مصلی شهر ایلام تا چهارراه مادر را راهپیمایی کردند و بر علیه اغتشاشگران که ۲ ماه است کشور را به آشوب کشانده اند، شعار سر دادند.

نمازگزاران با در دست داشتن تصاویر مقام معظم رهبری و پرچم مقدس جمهوری اسلامی مسیر مصلی تا چهار راه مادر را راهپیمایی و جنایات اخیر و حادثه تروریستی شاهچراغ را محکوم کردند.

عزا عزاست امروز روز عزاست امروز اماممان خامنه ای صاحب عزاست امروز، لبیک یا خامنه ای، فریاد یا محمدا حرم شده کربلا، حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست، شهادت زائران به رهبری تهنیت حضرت صاحب الزمان تسلیت تسلیت، مثلث شقاوت و جنایات داعشی و کومله و دومکرات، تفرقه و انشقاق خواسته دشمنان است کور خوانده دشمن ما بگو اینجا ایران است، با ترور و شهادت متحد تر می شویم، مرک‌ بر آمریکا و منافق، نیروی انتظامی حافظ امنیت است پیروی از رهبری باعث هر عزت است، جمهوری اسلامی همیشه جاویدان است ایران جاودانه همیشه پرتوان است، مزدور اغتشاشگر تنبیه باید گردد از جمله شعارهای راهپیمایان ایلامی بود.

قرائت دل نوشته توسط یک دختر نوجوان، اعلام بیانیه و آتش زدن پرچم آمریکا و اسرائیل از دیگر برنامه های راهپیمایی امروز بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha