برخورد قاطع با عاملان جنایات اخیر صورت گیرد

خرم‌آباد - ایرنا - آیت الله هاشم نیازی نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی شیراز، خواستار برخورد قاطع با عاملان داخلی، خارجی و صحنه گردانان جنایات اخیر شد.

به گزارش روز شنبه ایرنا از دفتر آیت الله نیازی ایرنا در این پیام آمده است: بار دیگر دست دشمنان قسم خورده اسلام و مسلمانان از آستین عمال فریب خورده و جاهل آنها بیرون آمد و ده ها نفر از زائران بی گناه حرم مطهر حضرت احمدبن موسی کاظم شاهچراغ (علیه السلام) را هنگام اقامه نماز و زیارت و راز و نیاز با خدا، شهید و مجروح کرده و حرمت حریم مطهر فرزند رسول خدا (صلی الله علیه و آله)را هتک و دل همه‌ ما را اندوهگین نمودند.

این پیام می افزاید: دنباله های این فریب خوردگان و جانیانِ سنگدل، در آشوب‌های اخیر هم چهار نفر از حافظان امنیت و اهالی لرستان را در نقاط مختلف کشور بطور ناجوانمردانه ای به شهادت رساندند، بدون شک عذاب الهی و آتش غضب خداوند جبار دامن آنها را در دنیا و آخرت خواهد گرفت.

آیت الله نیازی اضافه کرده است: اینجانب ضمن عرض تسلیت به محضر رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) و ملت داغدار ایران و لرستان و بخصوص به بازماندگان شهدای مذکور و آرزوی سلامتی و عافیت برای مجروحان، از مسئولین ذیربط خواهان برخورد قاطع با عاملان داخلی و خارجی و صحنه گردانان جنایات اخیر می باشم.

به گزارش ایرنا، بر اثر اقدام تروریستی عصر چهارشنبه چهارم آبان ماه در حرم امامزاده شاه چراغ(ع) شیراز ۱۵ نفر از هموطنان کشته و شماری زخمی شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha