۷ آبان ۱۴۰۱، ۱۰:۳۴
کد خبرنگار: 907
کد خبر: 84926289
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار خراسان‌شمالی: بخش دولتی از توانمندی کارآفرینان استفاده کند

بجنورد- ایرنا- استاندار خراسان شمالی گفت: کارآفرینان به عنوان حلقه اتصال مردم و دولت محسوب می شوند و دستگاه های اجرایی باید از توانمندی این قشر فعال استفاده کند.

به گزارش ایرنا، محمدرضا حسین نژاد روز شنبه در جلسه تشکیل کانون کارآفرینان خراسان شمالی اظهارداشت: کار یکی از اساسی ترین بخش های زندگی هر بشری را تشکیل می دهد و کانون های کارآفرینی در ایجاد اشتغال نقش بسزایی دارند.

وی تصریح کرد: دولت نیز باید نقش حمایتی خود را در رونق تشکل ها و فراهم کردن بستر کارآفرینی به خوبی ایفا کند که این مهم نیازمند هماهنگی و مشارکت دوسویه است.

استاندار خراسان شمالی همچنین بر نظارت بیشتر کانون های کارآفرینی تاکید کرد و گفت: برای ایجاد اشتغال در بخش خصوصی بیشتر تلاش و بسترهای لازم در این زمینه فراهم شود.

وی تصریح کرد: تشکیل کانون کارآفرینان استان موجب می‌شود تا فضای کسب‌ و کار بیشتری در جامعه ایجاد شود.

سرپرست معاونت امور اقتصادی استانداری خراسان شمالی نیز در ادامه این جلسه گفت: راه‌اندازی کانون‌ کارآفرینی با هدف رونق کسب‌ و کار، توسعه فرهنگ کارآفرینی، افزایش مشارکت کارآفرینان در تصمیمات مدیران استانی و ایجاد اشتغال انجام می شود.

ناصر فخر موحد عنوان کرد: این کانون به عنوان کلید حل مشکلات اشتغال می‌تواند سبب افزایش توان مدیریتی، شناسایی فرصت‌های جدید و آسیب شناسی حوزه‌های مختلف کسب‌ و کار شود.

وی ارایه خدمات مشاوره ای، آسیب شناسی و شناسایی مشکلات مربوط به حوزه کارآفرینی در استان و حمایت مادی و معنوی از کارآفرینان را از برنامه‌های پیش روی این کانون اعلام کرد.

سرپرست معاونت امور اقتصادی استانداری خراسان شمالی گفت: بخشی از پیگیری مشکلات متقاضان در کارگروه رفع و تسهیل موانع تولید به کانون کارآفرینان واگذار می شود.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی نیز در ادامه اظهارداشت: ایجاد کانون کارآفرینان استان بستر و ظرفیت کسب و کار را رونق می دهد.

مهدی اسلام خواه بیان کرد: کانون ها از توانمندی افراد خلاق بهره می برند و به بخش تصمیم ساز و مدیریتی نیز کمک های مشاوره ای می دهند.

وی ادامه داد: شناسایی آسیب های حوزه کسب و کار و کارآفرینی، تقویت حوزه های مختلف کارآفرینی، شناسایی قوانین مرتبط با این حوزه از جمله وظایف اعضای تشکل کارآفرینی در استان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha