۹ آبان ۱۴۰۱، ۹:۵۸
کد خبرنگار: 1425
کد خبر: 84928322
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آزادیخواهی ملت ایران سیاست های نظام سلطه را به چالش کشیده است

ایلام - ایرنا - یکی از اساتید دانشگاه ایلام معتقد است: آزادیخواهی ملت ایران، عدم پذیرش سیاست های سلطه گرانه و همچنین پایبندی به اصول و ارزش های والای ایرانی وسوسه دشمنان این نظام را برانگیخته است.

حشمت الله رستمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به حادثه تروریستی شیراز بیان کرد: دشمنان این کشور با توسل به روش های مختلف نظامی، تحریم و ترور، راه اندازی شبکه های متعدد توسط مزدوران وطن فروش برای براندازی نظام اسلامی از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنند.

وی ادامه داد: سیاه نمایی و هجمه های تبلیغاتی برای ترویج ناکارآمدی نظام از یکسو و تهییج احساسات نسل نوجوان و جوان به مقابله با واجبات مسلم دینی روش هدفمند همه مخالفان جمهوری اسلامی ایران است.

وی گفت: جمهوری اسلامی ایران از ابتدای تاسیس در سال ۱۳۵۷ تاکنون کانون توجهات رسانه ای دنیا و بلکه هدف تهاجمات مختلف نظامی، سیاسی ، فرهنگی و جنگ نرم بوده است.

وی اظهار کرد: هرچند به سبب تحریم های ظالمانه و سوء مدیریت برخی از مدیران شرایط اقتصادی سختی برای مردم ایجاد شده اما اکثر مردم پشتیبان نظام و مدافع آرمان ها و ثمره خون شهیدان هستند و هیچ ایرانی آزاده ای راضی به دخالت بیگانگان و ایجاد جنگ داخلی در کشور نیست. 

این استاد دانشگاه های ایلام معتقد است: دشمنان ایران که ادعای نجات بخشی مردم را دارند در عمل ثابت کرده که نه تنها هیچ تعهدی به مبانی دین اسلام ندارند، بلکه خونریزی و جنایت علیه مردم از مهمترین برنامه های آنان است.

به عقیده وی، اغتشاشات خیابانی، تحریک برخی از جوانان برای تخریب اموال عمومی و تلاش برای نفوذ در بین دانشگاهیان و سوء استفاده از رافت و تحمل نظام اسلامی و نهایتا حمله مسلحانه به زائران حرم حضرت احمد بن موسی (ع) حکایت از ناتوانی دشمنان در مقابله به کشور بزرگ و توانمند ایران دارد.

وی با اشاره به فرموده امام خمینی (ره) "بکشید ما را، ملت ما بیدارتر می شود" گفت: امروز نیز همینگونه است و ملت فرهیخته ایران در مقابل خون های به ناحق ریخته شهدای مظلوم و در مقابل فتنه های سریالی، هوشیارتر از همیشه در دفاع از نظام و ارزش های اسلامی در صحنه حضور خواهند داشت.

رستمی گفت: البته همه وظیفه داریم تا با روشنگری دسیسه های دشمنان و اهداف پلید آنان، نسل نوجوان و جوان را که آینده سازان این کشور هستند آگاه کرده و در تعمیق باورهای دینی و تبیین دستاوردهای نظام تلاش کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha