۲۱ طرح دولتی و عمومی توسط راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان در حال ساخت است

زاهدان- ایرنا- مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: ۲۱ ساختمان دولتی و تاسیسات عمومی با اعتباری بیش‌از ۶۰ میلیارد تومان توسط این اداره کل در حال ساخت است.

عطاءاله اکبری رور سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: زیربنای این طرح‌ها بیش‌از ۱۰۹ هزار و ۱۴۸ متر مربع است که تعدادی از آنها نظیر کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان‌های زاهدان و مهرستان و پارک ادارای شهرستان هیرمند با پیشرفت فیزیکی مطلوب تا پایان سالجاری آماده بهره برداری می‌شود.
وی ادامه داد: ساخت فرمانداری‌های شهرهای نیمروز، میرجاوه، تفتان، گلشن و هامون، مصلی‌های شهرستان‌های زاهدان و نیمروز و همچنین ساختمان ادارات ثبت اسناد و املاک شهرستان‌های هیرمند و سیب و سوران از مهمترین طرح‌های در دست اقدام‌ این اداره محسوب می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان احداث مجتمع فرهنگی هنری در شهرستان هیرمند، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مهرستان، هامون و زاهدان، پارک اداری زهک، سیب و سوران، مهرستان، هیرمند و کتابخانه اسماعیل آباد شهرستان خاش را از دیگر طرح‌های مهم در دست ساخت این اداره کل ذکر کرد.

وی ابراز امیدواری کرد تا با تخصیص اعتبارات لازم این پروژه‌ها با سرعت بیشتری تکمیل و جهت خدمت‌رسانی به مردم عزیز به حوزه‌های مربوطه تحویل داده شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha