۱۰ آبان ۱۴۰۱، ۱۰:۱۸
کد خبر: 84929349
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

از جراحت مامور پلیس تا دستگیری مالخران مواد فروش در ری

شهرری - ایرنا - شناسایی و دستگیری سارقان کابل برق فشار قوی، جراحت مامور انتظامی در درگیری با سوداگر مواد افیونی و دستگیری سه مالخر که مواد می فروختند، از مهمترین عناوین خبری پلیس ری است.

به گزارش ایرنا، طی روزهای گذشته شناسایی و دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر در دستور کار ماموران کلانتری ۱۷۵ باقرشهر قرار گرفت؛ ماموران که پس از اقدانمات فنی و اطلاعاتی رد این متهم را زده بودند با دستور قضایی وارد عمل شدند.

آنطور که سرهنگ دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ری می گوید: متهم قبل از دستگیری زمانی که از حضور مأموران مطلع می شود با استفاده از یک قبضه سلاح جنگی کلت کمری به سمت مامورین تیراندازی می‌کند که در این حین یکی از کارکنان وظیفه از ناحیه پهلو دچار جراحت شد.

او این را هم گفت که مامور وظیفه بدون فوت وقت به بیمارستان منتقل می شود و خوشبختانه حال او رو بهبودی است.

به گفته جلیلیان، در نهایت با اقدام مقتدرانه مأموران متهم خلع سلاح و دستگیر می شود و در بازرسی از محل نیز مقادیری موادمخدر کشف شد.

همچنین متهم به همراه سلاح و مهمات کشف شده جهت سیر مراحل قانونی به کلانتری منتقل شد.

از جراحت مامور پلیس تا دستگیری مالخران مواد فروش در ری

دستگیری ۳ مالخر که فروشنده مواد مخدر بودند

در خبری دیگر از ری، سرهنگ جلیلیان از دستگیری سه مالخر حرفه ای اموال مسروقه در این شهرستان خبر داد و گفت: متهمان این پرونده به ازای خرید اموال مسروقه، مواد مخدر تحویل می دادند.

وی در این باره توضیح داد: تیم عملیاتی کلانتری باقرشهر شهرستان ری با اطلاع از اینکه یک مالخر حرفه ای با همکاری ۲ همدستش محل مسکونی خود را پاتوق خرید و فروش اموال سرقتی تبدیل کرده اند، تحقیقات تخصصی را در این خصوص آغاز کرد.

به گفته این مسئول، بررسی های اولیه ماموران نشان از این داشت، متهمان به ازای خرید اموال به سرقت رفته، به سارقان مواد مخدر می فروشند و به مخفیگاه متهمان تعدادی افراد مشکوک در تردد هستند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری این را هم گفت که برای کشف جرم، تردد متهمان و افراد مشکوک به این محل تحت کنترل درآمد و با مراقبت های ویژه پلیسی دیروز متهمان در حالی که در حال خرید اموال مسروقه و فروش مواد مخدر بودند، دستگیر شدند.

سه دستگاه دوربین مداربسته، سه دستگاه پمپ آب، ۱۱ دستگاه تلفن همراه، ضبط خودرو، جک خودرو، تعداد زیادی ابزار آلات و آچار و مقادیر زیادی کابل و برق مسروقه از کشفیات پلیس در این پرونده بر طبق گفته جلیلیان است.

وی خاطرنشان کرد: متهمان پس از پایان تحقیقات و تکمیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

دستگیری سارقان کابل های برق فشارقوی در دولت آباد

از سوی دیگر سرهنگ واحد زده رئیس کلانتری ۱۶۷ دولت آباد هم از دستگیری ۲سارق سیم کابل در حین سرقت خبر داد و گفت: این مهم با اقدامات فنی و تخصصی تیم عملیاتی آن یگان به ثمر رسیده است.

وی اظهار داشت: در بازرسی از متهمان بیش از ۱۰ ها متر کابل های برق فشارقوی مسروقه و ادوات سرقت کشف شد که پس از اخذ شکایت از نماینده حقوقی اداره برق، پایان تحقیقات و تشکیل پرونده متهمان تحویل مراجع قضایی شدند.

سرهنگ واحدزاده در خبری دیگر هم اعلام کرد که سارق حرفه ای منازل محدوده دولت آباد در اقدام فنی، اطلاعاتی و ضربتی تیم عملیاتی کلانتری دولت آباد شناسایی و دستگیر شده است.

رئیس کلانتری ۱۶۷ دولت آباد خاطرنشان کرد: متهم در تحقیقات انجام شده به انجام سرقت اعتراف کرد و پس از اخذ شکایت شاکی و تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

قاچاق ۲۰ میلیاردی در رباط کریم
فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم از کشف مقادیر زیادی کالای خارجی قاچاق در یک منزل مسکونی خبر داد و گفت: در پی اخبار و اطلاعات واصله و کنترل و رصد قاچاقچیان مبنی بر دپو و توزیع کالای خارجی و قاچاق به صورت غیر قانونی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ رباط کریم قرار گرفت.
به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "علی زنگنه" افزود: ماموران در راستای مبارزه و مقابله با این پدیده شوم و در اجرای طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز، با هماهنگی مرجع قضائی و همکاری بازرسان اداره صمت در بازرسی از یک منزل مسکونی مقادیر زیادی اسباب بازی، نوشت افزار، قاشق و چنگال، پارچه و لوازم جانبی موبایل را کشف کردند .
فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم ادمه داد: ارزش کالاهای کشف شده برابر اعلام کارشناسان حدود ۲۰ میلیاردریال برآورد شده است.
وی یادآور شد: در همین راستا متهم دستگیر شده و به همراه پرونده، تحویل مرجع قضائی شد.‌
این مسئول ازمردم خواست چنانچه با فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان مواجهه شدند، بلافاصله از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ موضوع را با مدافعان امنیت اقتصادی در میان بگذارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha