ششمین نمایشگاه ملی گیاهان دارویی و طب سنتی ایران گشایش یافت

تهران- ایرنا - ششمین جشنواره و نمایشگاه ملی گیاهان دارویی، فرآورده‌های طبیعی و طب سنتی ایران با حضور سرپرست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و شماری از مسوولان کشوری، فناوران و فعالان عرصه گیاهان دارویی و طب سنتی در مصلی امام خمینی (ره) تهران گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار گروه علم و آموزش ایرنا، مصلی بزرگ تهران از امروز (سه شنبه ۱۰ آبان ماه ) میزبان ۲۴۰ شرکت دانش‌بنیان شامل ۱۸۰ شرکت در بخش‌های مختلف و ۶۰ شرکت نوپا و هسته فناور و استارتاپ در بخش استانی و همچنین پنج صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر (vc) و ۱۰ شتاب‌دهنده تخصصی در ششمین جشنواره و نمایشگاه گیاهان دارویی، فرآورده‌های طبیعی و طب سنتی است.

نمایشگاهی که صبح امروز با حضور روح الله دهقانی فیروزآبادی سرپرست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و مهدی سیف سهندی دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی ایران و برخی مسوولان کشوری، فناوران و فعالان عرصه گیاهان دارویی طب ایرانی کشورمان افتتاح شد

در این نمایشگاه که تا جمعه ۱۳ آبان ماه به مدت چهار روز برپا است، شرکت‌هایی در حوزه های مختلف گیاهان دارویی و طب سنتی ایران ازجمله کشاورزی و غذایی، اسانس ‌و عصاره، ماشین‌آلات و تجهیزات، دمنوش و نوشیدنی‌های گیاهی، آرایشی و بهداشتی حضور دارند.

نمایش توانمندی شرکت های دانش بنیان، نمایش توانمندی استانی، پاویون بین الملل و صادرات، پاویون سرمایه گذاری و شتاب دهی، میز خدمت دولت، برگزاری ۹ پنل تخصصی، فرهنگ سازی و آشنایی با طب سنتی و داروسازی طب سنتی، فرهنگ سازی گیاهان دارویی و طب سنتی برای کودکان و نوجوانان، سلامتکده طب سنتی، داروخانه گیاهی و همچنین برپایی باغ گیاهان دارویی با نمایش ۵۰ گونه گیاهان دارویی از جمله بخش های این نمایشگاه است.

همچنین در ششمین جشنواره و نمایشگاه ملی گیاهان دارویی، فرآورده‌های طبیعی و طب سنتی ایران هیات‌های تجاری از کشورهای روسیه، صربستان، عراق، پاکستان، افغانستان، تاجیکستان، ونزوئلا، عمان، هند و گامبیا حضور دارند.

ششمین جشنواره و نمایشگاه ملی گیاهان دارویی و فرآوده‌های طبیعی و طب سنتی ایران از ساعت ۹ صبح تا ۱۷ با حضور ۲۴۰ شرکت دانش بنیان و خلاق تولیدکننده دارو و فرآورده های طبیعی و سایر صنایع وابسته به گیاهان دارویی از سراسر کشور در مصلی تهران دایر است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha