فرماندار: یکهزار و ۲۶۴ فقره وام ازدواج در شهرستان ملارد طی۶ ماه امسال پرداخت شد

ملارد - ایرنا - فرماندار ملارد به تسهیلات پرداختی ازدواج در شهرستان ملارد هم اشاره داشته و گفت: در ۶ ماه نخست سال‌جاری بیش از ۲ هزار و ۳۲۳ فقره وام در قالب قانون حمایت از جمعیت و خانواده توسط بانک‌های عامل این شهرستان پرداخت شد که از این تعداد یکهزار و ۲۶۴ فقره مربوط به تسهیلات ازدواج است.

به گزارش ایرنا از خبر روز سه شنبه فرمانداری ملارد، جابر کریمی در جمع مسئولان تشکل های مردم نهاد شهرستان از فعالیت ۲۱۸ تشکل مردمی مجوز دار در ملارد خبرداد و اظهار داشت: وجود چنین مجموعه هایی می تواند در جهت توسعه و ارائه خدمات رسانی بهتر به مردم اثر بخش باشد.

وی پس از ارائه نقطه نظرات اعضای حاضر خاطرنشان کرد : بدون تردید با رویکرد جوانگرایی دولت سیزدهم در بهره برداری از ظرفیت جوانان در تمام شئونات و حوزه ها، بیش از گذشته این مظهر توان و انرژی، در مرکز توجه و در نتیجه منشأ اثر خواهد بود.

این مسئول با اشاره به کمبود سرانه های ورزشی و فرهنگی ملارد اضافه کرد: از ابتدای سال جاری ۶ مجموعه ورزشی در سطح شهرستان در حال تاسیس و تکمیل است که با افزایش این مجموعه ها سرانه های ورزشی افزایش قابل توجهی پیدا خواهد کرد. 

 فرماندار ملارد همچنین از تجهیز مجتمع فرهنگی  هنری مرحوم هراتی در شهرک طلائیه سرآسیاب تا پایان سال خبر داد و افزود: افزایش مجموعه های فرهنگی از اولویت های مسئولان این شهرستان است که در این راستا اقداماتی ارزشمندی صورت گرفته که پس از نهایی شدن اطلاع رسانی خواهد شد.
کریمی با اشاره به فعالیت ۷۰۰ واحد تولیدی و صنعتی در این شهرستان یادآور شد: فرمانداری ملارد این آمادگی را دارد، با توجه به افزایش و توسعه واحدهای تولیدی در سطح منطقه جوانان جویای کار را به این واحداها جهت اشتغال معرفی کند.

شهرستان ملارد با ۶۰۰ هزار نفر جمعیت در غرب استان تهران واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha