شرکت گاز کرمانشاه تدابیر لازم را برای تامین گاز پایدار اندیشیده است

کرمانشاه - ایرنا- سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه با اشاره به پیش رو بودن فصل سرما گفت: این شرکت با همکاری شرکت پخش فرآوده‌های نفتی استان به منظور تامین گاز پایدار، مستمر و ایمن مشترکان هم استانی در طول فصل سرد سال تمهیدات لازم را برنامه‌ریزی و در دستور کار قرار داده است.

«ناصر حسینی» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا با تاکید بر اینکه از تمام توان و ظرفیت شرکت گاز برای تامین گاز در فصل زمستان پیش رو استفاده می کنیم، افزود: تهمیدات لازم از جمله بررسی میدانی و عینی وضعیت تمام تجهیزات استقرار یافته بر روی ایستگاه‌ها، رفع نواقص احتمالی و اطمینان از آماده به کار بودن تمام خطوط جهت تأمین گاز پایدار استان اندیشیده شده است.

سرپرست گاز استان کرمانشاه همچنین گفت: تمام اقلام یدکی و تجهیزات مورد نیاز برای ایستگاه‌ها، خطوط شبکه‌ها تامین و تجهیزات عملیاتی در اختیار از جمله خودروهای سبک و سنگین و تجهیزات خودروهای امدادی آماده باش است و برای حفظ آمادگی تیم های عملیاتی مانورهایی در سطوح مختلف انجام شده است.

حسینی با بیان اینکه از تمام نقاط حساس شبکه های گازرسانی و تاسیسات بازدید و بر تعمیرات و نگهداری دوره ای تاسیسات نظارت شده است؛ برلزوم رعایت نکات ایمنی و مصرف بهینه گاز طبیعی از سوی مشترکان در بخش‌های مختلف خانگی، تجاری و اداری و دیگر واحدها تاکید کرد.

وی در ادامه از مردم استان کرمانشاه خواست با رعایت الگوی مصرف؛ مجموعه را در خدمت‌رسانی پایدار همراهی کنند، زیرا در این راه حتما به مشارکت و همراهی مردم نیاز است

سرپرست شرکت گاز طبیعی استان کرمانشاه در پایان ابراز امیدواری کرد با تلاش تیم های گازرسانی به بهترین شکل ممکن خدمت‌ رسانی به ۳۰شهر، هزار و ۸۷۵ روستا، ۲ هزارو ۹۶۷ واحد صنعتی و تولیدی و ۷۴ جایگاه CNG و در مجموع ۶۶۰ هزار و ۳۰۰ مشترک ارایه شود.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت ۱۴ شهرستان، ۳۴ شهر، ۲ هزار و ۵۹۵ روستای دار سکنه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha